akelbo Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Dontnod utvider den populære eventyrserien.Arbeidet er i gang med et nytt Life is Strange-spill Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Life is strange er et nydelig spill som kommer under huden på deg. Jeg likte ikke den psykedeliske delen mot slutten men resten var bra. Jeg tror det er et av de spillene jeg kommer til å huske. 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Jeg er veldig spent på hva de gjør med oppfølgeren. Jeg kan nesten ikke tenke meg at den har de samme karakterene eller foregår på samme sted, jeg tipper heller at den har liknende tema og stemning. Og det høres veldig lovende ut isåfall. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Spoiler om spillet avslutning: Chloe dør i en av avsluningene så skal man fremover i tid så går ikke det, og spillet baserer seg på å forandre fortiden så det blir vanskelig også. Endret 20. mai 2017 av Camrot la inn spoiler tag Lenke til kommentar
TheModernFreak Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Tusen hjertelig takk for å spoile!!..Tusen hjertelig takk for å spoile.. Endret 20. mai 2017 av Camrot fjernet spoiler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Moderatormelding Jeg la inn en spoiler tag i ett innlegg. Prøv å ikke avsløre for mye om det forrige spillet. Jeg vil likevel legge til at trådens overskrift tydelig sier at det er snakk om en oppfølger til Life is Strange. Da må man forvente at det blir avslørt ting som skjer i forgjengeren. Jeg vil uansett ikke ha mer snakk om spoilere. Dette innlegget skal ikke kommenteres videre i tråden, tilbakemeldinger på moderering kan sendes til meg på Personlig Melding(PM). Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 Spoiler om spillet avslutning: Det er berre ei av avslutningane som har den endinga. Nå er det sant nok at dei to endingane var så ubalanserte at det blei raskt fastslått kva som var den "rette" slutten. Uansett så vil ein oppfølger nødvendigvis følge Max som var hovedpersonen med evner, og ikkje dei øvrige bikarakterane. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 (endret) Beklager for det der. Tenkte på det men regnet med at spillet nå er så gammelt at spoilere var greit. Endret 20. mai 2017 av Limbeck Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 dette spillet var utrolig bra i mine øyne. Jeg ble veldig grepet av historien og syntes hele storyen var "vakker" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå