Tåka Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Er det noen som vet hva som var feil hos Steam for et par dager siden? man kunne ikke downloade eller innstalere spill i nesten 3 døgn ikke et jævla ord om dette fra Valve (steam) og det var nesten storm på Steam forumene også, men noe svar på hva som hadde skjedd er ikke noen som har skrivi om!! http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/135514507321884694/ Endret 19. mai 2017 av Tåka Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Når var dette? Har ikke hatt problemer med steam de siste 2 ukene kanskje ikke super nedlasting hastighet men det virket vertfall. Hvis det er bare det thef gold server som er nede er det ikke steam antakelig en levrandør av steam sin server som er problemet i så fall, hvis andre spill funger. Ellers er det kanskje noen land\steder som har dette problemet. Endret 19. mai 2017 av LMH1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) Når var dette? Har ikke hatt problemer med steam de siste 2 ukene kanskje ikke super nedlasting hastighet men det virket vertfall. Hvis det er bare det thef gold server som er nede er det ikke steam antakelig en levrandør av steam sin server som er problemet i så fall, hvis andre spill funger. Ellers er det kanskje noen land\steder som har dette problemet. Se i linken min over bildet så ser du hva som har skjedd. Og Thief Gold var ikke problemet det er bare 1 av spillene jeg prøvde å få ned men "alle" jeg hadde i biblioteket 79 spill ingen gikk det ann å innstalere denne tiden! Endret 19. mai 2017 av Tåka Lenke til kommentar
Avean Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Steam har ikke vært nede nei, da har det vært totalt kaos. Har brukt Steam konstant siste 3 dagene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Steam har fungert helt greit for meg ogå ingen problem å spille eller lastened. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Ingen tegn til problemer siste tre døgn her heller. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Steam har ikke vært nede i "nesten 3 døgn!" Jeg har selv ikke hatt noen problemer med å laste ned spill, og har lasted ned en god del siste dager/uker ettersom jeg nettopp har gått på innkjøp av ny maskinvare og det ser ut til at problemet du refererer til bare har truffet en promille av brukerne ettersom jeg ikke hadde hørt om dette problemet før du nevnte det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Ingen problemer her heller. Lastet ned og installert flere forskjellige spill de siste dagene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Null problemer her kjøpte alan wake pakken og lasta ned den, pluss har spilt Witcher 3 daglig i timesvis.mAlt innen de siste 3 dagene. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Er det noen som vet hva som var feil hos Steam for et par dager siden? man kunne ikke downloade eller innstalere spill i nesten 3 døgn ikke et jævla ord om dette fra Valve (steam) og det var nesten storm på Steam forumene også, men noe svar på hva som hadde skjedd er ikke noen som har skrivi om!! http://steamcommunity.com/discussions/forum/1/135514507321884694/ Du må ha vært i tåka i nesten 3 døgn Har funka fint her også 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Har spilt spill hver eneste dag fra/på Steam så alt har funket her. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Når du sier det så begynte jeg å få problemer med å være online igår og det har fortsatt idag med hyppige "No Connection" selv om jeg er på stabilt nett. Men ingen feilmld eller annet og funker å game så no stress egentlig. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Får ikke tilkoble CSGO servere nå. Noen andre? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Virker som at Steam er ustabil nå ja. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Det sies det er noe med konto, prøv å relogge eller bruke annen konto. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Steam appears to be having some issues (Updated) Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Har fremdeles ikke merket problemer av noe som helst slag. Handel, spilling, installasjon - alt fungerer 100% her. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 I følge Downdetector så var det en del Europeiske land som hadde problemer, inkludert Norge, forrige fredag tror jeg. Jeg fikk problemer med log-in men det var fikset etter noen timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå