Gå til innhold

Bil kjørte inn i folkemengde i New York

4 stemmer

1. 1. Var det med vilje?

• Ja
      2
    • Nei
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må le litt av kommentarfeltet på youtube :p

Hatefull mann: Muslims.

Rasist mann: I'm sure it was them god damn niggers!

Redd mann: Nah its the Russians, typical commies.

Konspirasjonsteoretiker: Inside job by the US, Nato and Israel!

Hatefull mann 2: Its the Jews!

Hatefull mann 3 Albanians..

Konspirasjonsteoretiker 2: Christians, another self rapture attempt.

Amerikaner: Just another drunk redneck.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tenkte mer på hele mentaliteten til folka som skriver der, minner litt om noen av våre egne her på diskusjon.no til tider.

Folk skjønner ikke at sånne ting kan man faktisk ikke ha meninger om.

Hva som skjedde er rent faktabasert, men vi vet ikke hva. Om man ikke vet hva så kan man ikke ta det ut av løse lufta.

Lenke til kommentar

Definitivt ikke "just another drunk redneck". Dette var helt klart gjort med vilje. 

Hvordan vet du det? 

Det er jo bare å se på hva som skjer. Du tar ikke en u-sving og sikter deg inn i en folkemengde på fortauet bare fordi du er litt full. 

Lenke til kommentar

Hmm, jeg konkluderer meg frem andre veien jeg men.

Er man ved sine fulle fem DA tar man ikke en u-sving og kjører inn i en folkemengde.

Hva greia var med karen som gjorde det er til nå uvisst.

eD: Karen = vedkommende. 

Endret av Noxhaven
Lenke til kommentar

Hmm, jeg konkluderer meg frem andre veien jeg men.

Er man ved sine fulle fem DA tar man ikke en u-sving og kjører inn i en folkemengde.

Hva greia var med karen som gjorde det er til nå uvisst.

Normale folk gjør ikke det, nei. Men han er tydeligvis ikke normal. "Fylla har skylda" holder ikke i dette tilfellet. I så fall burde fylla forbys asap. 

Endret av VR-katten
Lenke til kommentar

Hva er det å tro eller ikke tro her?

Mannen var full av pcp og hørte stemmer - det er vel ikke mer å diskutere med mindre noen sitter på annen informasjon?

Om slikt skal klassifiseres som 'med vilje' er vel mer et retslig/medisinsk spørsmål men ellers ikke spesielt interessant for denne saken.

Endret av Zork
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Mannen var full av pcp og hørte stemmer - det er vel ikke mer å diskutere med mindre noen sitter på annen informasjon?

Om slikt skal klassifiseres som 'med vilje' er vel mer et retslig/medisinsk spørsmål men ellers ikke spesielt interessant for denne saken.

Han hørte nok stemmer ja , knegg knegg :p

Lenke til kommentar

Det er helt ekstremt hvordan pressedekningen og fondsengasjementet er i denne saken, kontra om han hadde vært muslim.

Dette er knapt nok en nyhetssak, men om han var muslim så hadde vi vist hva bestemora hans spiste til frokost i går..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du tror at han hørte.

Jeg tror det er en fordel å lese mer enn overskriftene på nyhetssakene man skal mene noe om...

Og wtf til avstemningen du har lagt til i denne tråden... hva i alle dager skulle poenget med den være?

Lenke til kommentar

Det er helt ekstremt hvordan pressedekningen og fondsengasjementet er i denne saken, kontra om han hadde vært muslim.

Dette er knapt nok en nyhetssak, men om han var muslim så hadde vi vist hva bestemora hans spiste til frokost i går..

Det er jo litt forskjell da. IS har erklært krig mot oss og alle IS-handlinger må ses i kontekst av dette. 

Lenke til kommentar

Jeg tror det er en fordel å lese mer enn overskriftene på nyhetssakene man skal mene noe om...

Flere nyhetssider skriver at det er en villet handling, og det er heller ikke vanskelig å se om man ser videoen selv. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...