MopedGuutten Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hei Har ein moped som nettopp blei skjert. Når eg tok av sylinderen så kjente eg at veiven ikkje går så lett rundt. Rett og slett treig. Noen så veit kva dette kommer av? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Metallspon i veivlagrene tipper jeg. Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Alu spon fra stempelet i veivlagrene ja. Må fra hverandre og gjøres rent eller byttes. Lenke til kommentar
MopedGuutten Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Så det er muligt å fiksa uten å bytte? Kan sponet ha gjort stor skade? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Så det er muligt å fiksa uten å bytte? Kan sponet ha gjort stor skade? Aluen klabber seg på kulene og lagerbanene i lagrene.Mulig å gjøre rent men det beste er nok å skifte de. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Når du først har motoren i deler så er det dumt å ikke skifte de. Samt skifte simmerringene i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå