scirocco Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvorfor vises ikke innlegg skrevet på forum.overklokking.no i "mine innlegg" knappen når jeg er pålogget forum.hardware.no Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 I dine innlegg vises alle dine innlegg i hele foraet Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 I dine innlegg vises alle dine innlegg i hele foraet Bortsett fra de som er skrevet på overklokking.no? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 I dine innlegg vises alle dine innlegg i hele foraet Bortsett fra de som er skrevet på overklokking.no? Nei, det skal være alle. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Nei, det skal være alle. Er i alle fall ikke slik hos meg.. Innlegg skrevet på overklokking.no vises ikke i denne listen. klikker en på "min assistent" og "hvis mine siste 10 innlegg" kommer disse innleggene også fram, men ikke under linken "mine inlegg". Endret 5. desember 2003 av scirocco Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Og slik skal det bare være? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du er den eneste som har dette problemet, iallefall den eneste til å gi beskjed så det er vel ikke stort mye man kan gjøre? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Du er den eneste som har dette problemet, iallefall den eneste til å gi beskjed så det er vel ikke stort mye man kan gjøre? Med andre ord en bug i koden og ikke en forglemmelse da. Skriver ikke akkurat mye på ok.no (ikke her inne heller forsåvidt), så da kan det vel heller være det samme. Har i alle fall gjort mitt ved å rapportere om feil jeg finner.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Joda, men hvordan kan du forvente noen å fikse noe når de ikke har peiling på hva/hvor/hvordan problemet er? De vet at *en* bruker har rapportert et problem, ingen andre har det og de klarer ikke gjenskape det. Da blir det problematisk Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Joda, men hvordan kan du forvente noen å fikse noe når de ikke har peiling på hva/hvor/hvordan problemet er? De vet at *en* bruker har rapportert et problem, ingen andre har det og de klarer ikke gjenskape det. Da blir det problematisk Problemet ligger sannsynligvis i måten man logger seg inn i forumet på. Skrev innleggene på ok.no mens jeg var pålogget forum.overklokking.no. Man må jo logge seg på for hvert forum man er inne i. Mulig feilen ligger der.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Feilen er ikke der Det er kun du som har problemet (virker det som) og alt hentes fra samme database. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå