Gå til innhold

Mine Innlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det skal være alle.

Er i alle fall ikke slik hos meg.. Innlegg skrevet på overklokking.no vises ikke i denne listen.

klikker en på "min assistent" og "hvis mine siste 10 innlegg" kommer disse innleggene også fram, men ikke under linken "mine inlegg".

Endret av scirocco
Lenke til kommentar
Du er den eneste som har dette problemet, iallefall den eneste til å gi beskjed så det er vel ikke stort mye man kan gjøre?

Med andre ord en bug i koden og ikke en forglemmelse da. Skriver ikke akkurat mye på ok.no (ikke her inne heller forsåvidt), så da kan det vel heller være det samme. Har i alle fall gjort mitt ved å rapportere om feil jeg finner..

Lenke til kommentar
Joda, men hvordan kan du forvente noen å fikse noe når de ikke har peiling på hva/hvor/hvordan problemet er? De vet at *en* bruker har rapportert et problem, ingen andre har det og de klarer ikke gjenskape det. Da blir det problematisk :)

Problemet ligger sannsynligvis i måten man logger seg inn i forumet på. Skrev innleggene på ok.no mens jeg var pålogget forum.overklokking.no. Man må jo logge seg på for hvert forum man er inne i. Mulig feilen ligger der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...