Spiteful Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Jeg kom opp i internasjonal engelsk eksamen, og jeg er i grunn livredd for å få stryk. Har 4 i standpunkt, og læreren min har jo vært sensor i flere år selv, men man vet jo aldri da... Flere som har kommet opp? Tenkte at her kan vi dele tips og erfaringer med hverandre Jeg kan gjerne dele at noe jeg hår fått spikre tinn i hjernen er at - Globalization - Cross-cultural communication - International English in the world/media er viktige temaer som en må kunne en del om. I tillegg til å kunne en del filmer/tekster som omhandler det internasjonale, som for eksempel The Kite runner, eller Babel. Lenke til kommentar
cooldude727384232 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Tror ikke de filmene og tekstene du snakker om kommer opp, siden de er helt forskjellige fra skole til skole og eksamen er lik for hele landet. Vi har ikke hatt om noen av dem, så ikke gidd å øv så mye på dem. Bare last ned masse random artikler (nyhet, wikipedia osv.) om hovedtemaene og diverse gramatikkdokumenter og sånt som dere sikkert har på itslearning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå