Gå til innhold

Hvitveis i stien

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk en tur på stien.... Jeg hadde tenkt å søke skogens ro, men er vel en av de aktiveste her inne likevel. Jeg oppfordrer til større deltakelse her inne. Dette er ikke myntet på deg som er en av drivkreftene. Hvis bildektitikken skal overleve, må det vises litt mer aktivitet. Godt komponert med fint innslag av hvitveis på din sti. Ha en fin kveld:-) Mvh Gunnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk en tur på stien.... Jeg hadde tenkt å søke skogens ro, men er vel en av de aktiveste her inne likevel. Jeg oppfordrer til større deltakelse her inne. Dette er ikke myntet på deg som er en av drivkreftene. Hvis bildektitikken skal overleve, må det vises litt mer aktivitet. Godt komponert med fint innslag av hvitveis på din sti. Ha en fin kveld:-) Mvh Gunnar

Enig med Gunnars ord og synes det er synd at aktiviteten her er så laber.

Slik har det vært en lenge nå, det dabba vel av den gangen de slutta med Dagens Bilde, som sikkert var en gulerot for mange.

Er jo greit med foto.no også, men jeg trives bedre her av en eller annen grunn...

Joda, bildet ditt var severdig, Helene. 

Fin dybdeskarphet og naturlige farger.

Mvh Fredrik

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig fanget blomsterprakt i et flott lys og med en fin og naturlig fargepalett .

@ Gunnar , det er selvsagt fint med stor deltagelse her på billedkritikken men det kan jo være ulike årsaker til at noen av oss er borte herfra innimellom .

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig fanget blomsterprakt i et flott lys og med en fin og naturlig fargepalett .

@ Gunnar , det er selvsagt fint med stor deltagelse her på billedkritikken men det kan jo være ulike årsaker til at noen av oss er borte herfra innimellom .

Alec

Jeg tenkte ikke spesielt på deg Alec. Mitt utsagn var på generelt grunnlag og der har jeg mine teorier. Fredrik er sikkert inne på noe da han har deltatt lengre enn jeg. Dette får bli mitt siste innlegg her inne - lykke til videre alle sammen. Mvh Gunnar
Lenke til kommentar

Enig med Gunnars ord og synes det er synd at aktiviteten her er så laber.

Slik har det vært en lenge nå, det dabba vel av den gangen de slutta med Dagens Bilde, som sikkert var en gulerot for mange.

Er jo greit med foto.no også, men jeg trives bedre her av en eller annen grunn...

Joda, bildet ditt var severdig, Helene. 

Fin dybdeskarphet og naturlige farger.

Mvh Fredrik

Flott vårbilde lady :thumbup:

Mvh Leif

Alec

Hei alle sammen! Og tusen takk for fine tilbakemeldinger på bildet. :)

Jeg ser der er litt frustrasjon fordi det er litt lite med kommentarer innimellom, og det kan jeg jo godt være enig i.  Det er jo som regel de 5-6 samme hver eneste dag.  Men de kommentarene vi tross alt får synes jeg er veldig koselig,  dere føles som mine venner selv om det er de færreste jeg har møtt face-to-face.

Det hadde vært moro med Dagens bilde igjen, eller i det minste Ukas bilde, men denne siden har visst ikke særlig høy prioritet.  Den sliter også med en del tekniske problemer ser det ut til. :(

Vi får gjøre det beste ut av det vi som er her, tenker jeg :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...