Skorpionen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) vil noen være venn med meg... eg har 5 Mb og bor i "kule" byen Bergen..... eg e rett g sleet det vi kaller en bergenser!!!!!! og Brann supporter, Endret 5. desember 2003 av Skorpionen Lenke til kommentar
v0id Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Nå forsvinner du snart. Dette har vel fint lite med hardware å gjøre? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Rapport er sendt timtowtdi Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 yes, rapport er sendt her og Lenke til kommentar
Skorpionen Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 please... ikke, eg e bare litt trøtt.... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 samme her... men samtidig angrer jeg litt. Han gir jo oss en form for underholdning da .... men jeg skjønner fortsatt ikke pointet Lenke til kommentar
shabador Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Får for guds skyld håpe att det bare er en eller annen skrue som har fått fatt i passord og brukernavn til denne gutten... Ser på de tidligere innleggene hans... De var nå litt mer relevante... Vis ikke... Anyway... Litt hjelp? Endret 5. desember 2003 av shabador Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg tror du bør virkelig kulan ned et par hakk.. tror du bør kontakte et kontaktanonnse forum istedenfor.. der er det sikkert mange som vil være din venn. eller kanskje sol chat 10-12 år.. mvh BakingSoda GOD JUL Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 OG da stoppes denne tråden og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg