Leif Olsson Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 FRAM Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Flott serie av MS Fram, litt av et navn, men det trengs jo i strøket hvor denne ferdes. Denne har jeg ikke fått festet på minnebrikken, men jeg fikk MS Spitsbergen da den gikk parallelt med MS Lofoten i fjor. Jeg tror jeg velger v2. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Fin serie, der jeg velger meg V3 som favoritt, likte at det var litt aktion rundt det store skipet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Flott serie av MS Fram, litt av et navn, men det trengs jo i strøket hvor denne ferdes. Denne har jeg ikke fått festet på minnebrikken, men jeg fikk MS Spitsbergen da den gikk parallelt med MS Lofoten i fjor. Jeg tror jeg velger v2. Mvh Gunnar Hei Gunnar Ja lit av et navn Altid kult at feste noe nytt på minnebrikken og MS Lofoten har jeg knispet då den kom i havn her Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Fin serie, der jeg velger meg V3 som favoritt, likte at det var litt aktion rundt det store skipet. Hei Helene Ja vhær lit action med ribb-båtene, som kjørte turister til havna og sedan i retur Takk før din kommentar med " action " Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg