Dawgster Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Jeg har i det siste hatt en del blåskjermer med feilkoden MEMORY_MANAGEMENT. Kjørte Memory Diagnostics Tool og fikk opp "The Windows Memory Diagnostic tested the computer's memory and detected hardware errors. To identify and repair these problems, contact the computer manufacturer." i rapporten. Bør jeg da anskaffe nytt minne? Eller kan det være hovedkortet? Mine spesifikasjoner: Intel Core i7 4820K Ivy Bridge Asus P9X79 hovedkort 16GB Kingston HyperX 1600MHz DDR3 RAM Windows 10 Pro 64-bit 120GB Corsair Force 3 SSD (Dette er disken Windows ligger på) ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GDDR5X Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) Var det dette du kjørte? Go to Search, type windows diagnostic tool and open Windows Memory Diagnostic Tool Choose Restart now and check for problems Let your computer restart, and on the next startup, the tool will report if something’s wrong with your RAM memory. Enter the following line into Command Prompt and press Enter: sfc/scannow Om du for feil, send dem inn der du kjøpte dem. Om ikke jeg husker feil er det 120md garanti på dem. Endret 18. mai 2017 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Kan du ta ut alle bortsett fra en ram-brikke og kjøre testen på nytt? Er test ok, bytter du til neste brikke og kjører samme test igjen. Du må naturligvis slå av all strøm mellom hver gang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå