AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Når får man utbetalt disse pensjonspengene man sparer gjennom jobben? Må jeg vente til jeg pensjonerer meg? Jeg har hatt mange forskjellige jobber og sikkert også mange forskjellige pensjonssparingsavtaler. Finnes det et sted jeg kan finne en oversikt over alt dette, eller må jeg kontakte alle arbeidsgiverne og spørre? Anonymous poster hash: 85fd2...313 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Minpensjon.no Helt seriøst 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Minpensjon.no Helt seriøst Hvis det stemmer så sier jeg takk på forskudd! Anonymous poster hash: 85fd2...313 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Det ser ut som norskpensjon.no er en bedre side. Der kan man logge inn med BANKID og se alt man har. Anonymous poster hash: 85fd2...313 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 På norskpensjon.no kan jeg kun se avtalen jeg har med arbeidsgivere etter at jeg ble ferdig utdannet. Hva med kassajobber i butikk og sommerjobber? Får man ikke pensjon for det? Anonymous poster hash: 85fd2...313 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Det ser ut som norskpensjon.no er en bedre side. Der kan man logge inn med BANKID og se alt man har. Anonymous poster hash: 85fd2...313 Vel, du etterspurte mer informasjon enn bare en oversikt over dine pensjonskapitalbeviser. Som du sikkert la merke til er Minpensjon.no en side med informasjon i samarbeid med blant andre norskpensjon.no. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Jeg vet ikke så mye om hvordan det var før reformen, men sommerjobber osv tjener man stort sett bare opp i Folketrygden for. Summene er ikke store nok til å komme inn under tjenestepensjon (som oftest starter disse opptjening etter 1G). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå