AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Jeg solgte min siste investeringsbolig i går, og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Allerede nå ser vi at det begynner å bli mange flere boliger på markedet, og de minste leilighetene i Oslo har gått betydelig ned i pris siden nyttår. Som alle med kjennskap til boligmarkedet vet er dette de første tegnene på at en boble er i ferd med å sprekke. Cash ut nå og kjøp dere inn igjen når prisene har nådd bunnen. Anonymous poster hash: 4eea4...ca6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Jeg solgte min siste investeringsbolig i går, og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Allerede nå ser vi at det begynner å bli mange flere boliger på markedet, og de minste leilighetene i Oslo har gått betydelig ned i pris siden nyttår. Som alle med kjennskap til boligmarkedet vet er dette de første tegnene på at en boble er i ferd med å sprekke. Cash ut nå og kjøp dere inn igjen når prisene har nådd bunnen. Anonymous poster hash: 4eea4...ca6 Og siden du allerede har solgt så vil ditt råd føre til enda flere boliger på markedet og potensielt prisfall og etter hvert vil du, siden du solgte deg ut først, ha bedt mulighet til å gå inn i markedet igjen senere. Bra råd! Anonymous poster hash: 91c26...b0b 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Vet ikke om du er sarkastisk eller hva du i det hele tatt mener. Et boligprisfall kommer, og jeg ser ikke noe galt med å advare investorer. Anonymous poster hash: 4eea4...ca6 Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Det er så bra når diskusjonen består av anonyme brukere. 9 Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Trådstarter er trolig ute etter en bolig, men synst det ligger for lite ute på markedet og søker etter ett røverkjøp. Hjelp han idag med å selge dine investeringer! 2 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Imaginære investerings boliger teller ikke.. 1 Lenke til kommentar
Sir Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Det er visst mange boliger på markedet nå sier dem. Rådet her er kanskje velment, men dessverre fåfengt. Når den jevne boligeier lukter lunta er det for sent å selge seg ut. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Mange boliger til salgs nå. http://e24.no/privat/bolig/meglerhus-har-opptil-30-prosent-flere-oppdrag-enn-i-fjor/24000045 Anonymous poster hash: 4eea4...ca6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Enda et tegn. http://e24.no/privat/boligmarkedet/dreyer-avlyser-boligprisfesten-i-oslo/24002051 Anonymous poster hash: 4eea4...ca6 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) OPs innlegg åpnet mine øyne og jeg har nå lagt alle mine investeringsbolinger ut på finn.no til lavpris og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. (Ikke egentlig relevant, men startinnlegget minnet meg forøvrig om det året Celina Midelfart var på tv-aksjonen og fortalte at hun hadde donert 100 000 kroner og oppfordret alle andre til å gjøre det samme...) Endret 19. mai 2017 av Zork 3 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Tja kjøpte min 100 kvm leilighet for 350000 i 92, det vil komme igjen. Men ingen vet når det vil skje. Dere vet hva jeg tenker på. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (Ikke egentlig relevant, men startinnlegget minnet meg forøvrig om det året Celina Midelfart var på tv-aksjonen og fortalte at hun hadde donert 100 000 kroner og oppfordret alle andre til å gjøre det samme...) Hva er galt med at hun gjør det? Ts snakker ikke om å donere noe. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) (Ikke egentlig relevant, men startinnlegget minnet meg forøvrig om det året Celina Midelfart var på tv-aksjonen og fortalte at hun hadde donert 100 000 kroner og oppfordret alle andre til å gjøre det samme...) Hva er galt med at hun gjør det? Ts snakker ikke om å donere noe. Hvor sa jeg at det var noe galt med det? Det er et noe merkelig spørsmål som jeg antar kun kan komme fra en som regelmessig donerer 100K til tv-aksjonen..? Forøvrig - hvorvidt TS snakker om å donere noe eller ikke avhenger vel av hvorvidt boligmarkede faktisk har nådd toppen eller ikke? Mulig du har blind tiltro til TS og hans spådommer - en del andre har det altså ikke. Endret 19. mai 2017 av Zork Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Kanskje mitt svar var merkelig, men jeg syns ditt var det samme. Celina Midelfart/tv-aksjonen/100 000 kroner, i en bolig salg tråd Men nok nå Lenke til kommentar
Zork Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Kanskje mitt svar var merkelig, men jeg syns ditt var det samme. Celina Midelfart/tv-aksjonen/100 000 kroner, i en bolig salg tråd Men nok nå Vel - trådstarters 'jeg har solgt min investeringsbolig og oppfordrer andre til å gjøre det samme' minnet meg om CM forholdsvis berømte sitat. At det ikke var direkte relevant burde vel fremgå av at min egen innrømmelse i og med at jeg både satte det i parantes innledet ved å si at det var "ikke egentlig relevant").| Men ja - uansett ikke mye å kverulere om en fredags kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå