swisher Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) løst Endret 19. mai 2017 av swisher Lenke til kommentar
cyanid1 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Det dummeste du kan gjøre er å publisere en tekst du har skrevet på nettet. Da blir du garantert tatt i plagiatkontroll. Lenke til kommentar
swisher Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Hehe, jeg er klar over det. Men det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) Sitatet "Et formelt det står i midtfeltet eller forfeltet" kan ikkje vere rett. "Leddsetningskjema" meiner eg må ha fuge-s, og der skal du setje komma. I "verbalet, er, er aktivt" er det ein eller to feil. Komma etter "so ofte", likeins etter "Om ein set inn eit formelt subjekt". Salvo errore et omissione Endret 18. mai 2017 av Vox_populi Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Ingen årsak; bare hyggelig å hjelpe folk som er takknemlige og viser det med noen takkens ord her. Lenke til kommentar
swisher Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Mange takk! sitatet kan jeg ikke rette så mye på, fordi det er sitert fra en bok, men kommaene plasserte jeg inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå