Skorpionen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) hiho, eg har 18GB på min datamaskin, har dere noe tips om en ny GB...ca. 160GB, til en billig pris, ca 100-1300kr... svar please.. vil noen være venner med meg, hehe, please...... Endret 5. desember 2003 av Skorpionen Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hadde det ikke egentlig vært like enkelt å titte innom en nettbutikk? F.eks. http://www.mpx.no Tips: Slike GB'er kalles vanligvis 'harddisker' timtowtdi Lenke til kommentar
Skorpionen Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 hello, takk, men vil du være min venn??? please, eg bor i Bergen Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 hello, takk, men vil du være min venn??? please, eg bor i Bergen Har du vært oppe lenge? ikke for det, timtowtdi er nok en koselig kar han, men du har en merkelig fremferd som får meg til å anta at du har vært våken i tre-fire døgn? forresten, du får en fin GB på komplett. Du må ikke la deg mislede av tallet "160", det er kun EN GB, men den har 160 GB'er inni seg! se her; Seagate Barracuda 160 GB Lenke til kommentar
Skorpionen Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 vel, har du aldri blitt trøtt, rar, merkelig på skolen...?? men takk for tipset, e den en av de beste på lager???? takker, vil du være min venn?? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Denne tråden er fucka.... Men den foreslåtte disken er jo bra Endret 5. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
Tias Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du høres ut som et ******* speed-hode! Eventuelt en 12-13 år gammel gutt... Lenke til kommentar
Skorpionen Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 eg e 16, ka ****** e du da din ******* mamma -tias- knuller......dra din mor bakfra din ******* horete sør/øst/nord lending, ****** eller.......får eg spørre om alder???? gå og sug din pa**a Lenke til kommentar
Skorpionen Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 ****** heller, han mobber meg og kaller med 12-13 åring......****** heller.......klikker for meg snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg