Gå til innhold

Nå kan du laste ned Android O-betaen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som har mottat Android N betaversjonen i Norge enda? Vært betafølger i lengre tid og sitter idag på Versjon 7.1.2 med build number N2G470 på Nexus 6P.

Ja, du må registrere deg for beta på nytt. Men vær obs! Jeg bricket min N6P og fikk "No command" feilen på den. Ville ventet litt for å se om problemet er utbredt eller om det var tilfeldig for min del.

Lenke til kommentar

Det er flott at oppstarttidene halveres, men at det er mulig å forbedre systemet så mye sier ikke så rent lite om hvordan optimalisering har vært oversett før. Ellers tar jeg som vanlig påstander om bedre ytelse med en klype salt. Fasit i ettertid viser at slike påstander nesten alltid forutsetter oppgradering til betydelig raskere maskinvare for det nye operativsystemet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"Et annet eksempel på hvordan Android O kan spare strøm, er at hvis en bakgrunns-app ber om GPS-posisjonen så vil operativsystemet gi appen den sist kjente posisjonen i stedet for å hente inn en ny posisjon ved å aktivere GPS-en. Så vil appen aktivere GPS-en først når den kjører i forgrunnen. "

Så om man vil bruke Bensinprisappen og rapportere ny pris, så må man ha aktivert GPS-en først? Høres ikke strømsparende ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...