Gunnar Fagerli Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 "Festen over" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Kun 1 visning her, sikkert mer humor på de to foregående :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Kun 1 visning her, sikkert mer humor på de to foregående :-) Antall visninger kommer ikke opp før det kommer opp et nytt bilde. Da skal du se det kommer et byks. Men ingen av oss greier å konkurrere i antall visninger mot en flott bikinimodell uansett, sånn er det bare. Russetiden er over, og jeg tror vi har hatt snille russ i fylket i år Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Kun 1 visning her, sikkert mer humor på de to foregående :-) Antall visninger kommer ikke opp før det kommer opp et nytt bilde. Da skal du se det kommer et byks. Men ingen av oss greier å konkurrere i antall visninger mot en flott bikinimodell uansett, sånn er det bare. Russetiden er over, og jeg tror vi har hatt snille russ i fylket i år Takk Helene! Jeg har skjønt det med antall visninger på sist innlagte bilde forlengst. Tek.no har en lang vei å gå før de er på høyde med foto.no, spesielt på exif. Du har muligens tenkt å konkurrere med "Humorkongen":-). Ha en fin dag, jeg er ingen festbrems! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hvem vet, kanskje kommer de tilbake og rydder når de en dag blir edrue igjen og eksamenene er i boks. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Hvem vet, kanskje kommer de tilbake og rydder når de en dag blir edrue igjen og eksamenene er i boks. Roar Jeg kjenner godt til russefeiring, noen uheldige episoder, men dagens ungdom er ikke verre enn jeg var :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg