fAight Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 kan noen hjelpe meg med denne? "en flaske går gjennom, en ert får ikke plass. D er grønt, men kan bli lilla. Blir d blått eksisterer d ikke? Hva er d?" Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Åh herre! Så klart! takk Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Tar dere denne da? "Når den er hel er den blå. Deler du den i to blir den rød, men om du deler den i fire, blir den grønn!" HAH! Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 kan noen hjelpe meg med denne? "en flaske går gjennom, en ert får ikke plass. D er grønt, men kan bli lilla. Blir d blått eksisterer d ikke? Hva er d?" Bare så det er sagt.... Tror ikke det er bokstaven D man skal frem til i den gåten din du! Har nemlig hørt OG lest den samme gåten jeg og, og da var "d" skrevet som "det" så det virket ikke der som om nan skulle frem til bokstaven D... Men kan godt hende at jeg fikk den feilskrevet! Lenke til kommentar
Aichei7D Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Tar dere denne da? "Når den er hel er den blå. Deler du den i to blir den rød, men om du deler den i fire, blir den grønn!" HAH! En tohundrekronerseddel. HAH! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 dere kan jo bryne dere på denne: (fra en annen tråd, der ingen klarte å finne svaret) "Du ser det på natta, men ikke om dagen. Du hører det på dagen, men ikke om natta. Du kan ta i det, men ikke holde det." Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 kan noen hjelpe meg med denne? "en flaske går gjennom, en ert får ikke plass. D er grønt, men kan bli lilla. Blir d blått eksisterer d ikke? Hva er d?" En promillemåler Lenke til kommentar
fAight Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 kan noen hjelpe meg med denne? "en flaske går gjennom, en ert får ikke plass. D er grønt, men kan bli lilla. Blir d blått eksisterer d ikke? Hva er d?" En promillemåler hm...nå har aldri jeg sett orntli' på en promillermåler, men hvordan forklarer du at hvis det er blått så eksisterer det ikke? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tar dere denne da? "Når den er hel er den blå. Deler du den i to blir den rød, men om du deler den i fire, blir den grønn!" HAH! En tohundrekronerseddel. HAH! Do'h... Jaja, gratulerer... Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 kan noen hjelpe meg med denne? "en flaske går gjennom, en ert får ikke plass. D er grønt, men kan bli lilla. Blir d blått eksisterer d ikke? Hva er d?" En promillemåler hm...nå har aldri jeg sett orntli' på en promillermåler, men hvordan forklarer du at hvis det er blått så eksisterer det ikke? Det er fordi man ikke kan "blåse blått" på en slik Lenke til kommentar
fAight Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 åja...hehe, ja da var jo den saken ut av verden. Noen som har nye gåter, folkens? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Her kommer en gåte som jeg vet svaret på: Dere som er så flinke i data (hint?), når er 1+1 = 11? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 nja....mere generelt enn det. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Her kommer en gåte som jeg vet svaret på: Dere som er så flinke i data (hint?), når er 1+1 = 11? binært... Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hadde det vært binært hadde det blitt 10 (altså 2 ) Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 ooops: mene så klart 1 + 1 = 10 og det er riktig: i 2-tallssystemet er 1 + 1 = 10 ...en hel 2'er og 0 i rest Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Faktisk hypp på flere gåter jeg nå smell ut flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå