akelbo Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Ubisoft bekreftet også at neste Assassin's Creed er på vei.Far Cry 5 og The Crew 2 skal lanseres i løpet av de neste 12 månedene Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Meh. Synes både siste Far Cry og The Crew var ganske skuffende. Får håpe de får til noe bedre nå da. 2 Lenke til kommentar
MisterXS Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 The Crew var skuffende ja. Blir ikke noe kjøp for min del. Men Forza Horizon 4 derimot håper jeg kommer, og at det blir kjøring i riktig kjørefelt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Først skal vi ha forza motorsport. Det er det jeg gleder meg til Lenke til kommentar
Zork Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Skjønner ikke helt skuffelsen over The Crew som var et glimrende spill med enorme områder å kjøre rundt i. Eneste skuffelsen jeg hadde med det, var da jeg for en stund siden fikk lyst til å spille det igjen og fant ut at det er komplett umulig å starte et nytt spill der. Eneste måten å starte med "blanke ark" igjen der, er å kjøpe spillet på nytt på en annen konto. Rimelig håpløst. Lenke til kommentar
FabianBlaha Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Med andre ord, ikke mye interessant fra Ubisoft i år. Lenke til kommentar
Tricky Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Far Cry og AC blir vel de spilla en venter på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå