Kasp0me Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Heisann!Jeg har nå etter evige søk rundt om i Norge lett etter et kabinett av Cooler Master Stacker 830. Er det noen der ute som vet hvor jeg kan få tak i en sånn en? Har nemlig store prosjektplaner om å bygge opp den maskina jeg hadde back in the day. Leter hardware på E-bay etc. Grunnen til at jeg ikke skaffer meg denne herifra er pga vekt og moms. Dette var det første kabinettet jeg bygde min første pc i helt selv. Savnet er stort. Sånn ser den ut:https://www.prisguid...acker-830-57541 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Det er jo bare 10 år gammelt, jeg kan ikke skjønne hvorfor det ikke er på markedet lengre... Ser ut som etterkommeren heter Cooler Master Cosmos, er utseendet på denne "nærme nok" eller må du ha Stacker 830? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 20. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2017 Enig der @Thor. Har hatt cosmos og de er veldig forskjellige. Er ute etter stackern mest pga designet. Mer firkantete. 4x120 mm viftebrakett på siden. Skal også omlakkeres så merkelig at ingen selger brukt Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. mai 2017 Del Skrevet 20. mai 2017 kan være at de som har stående ikke ønsker å bytte ut eller selge. jeg har et 830 i sølv stående i kjellern jeg, men jeg vil ikke selge det. er komplett med min gamle nforce 2 maskin med en opteron 180 inni Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Hva med Stacker 820? Kanskje lettere å få tak på Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 6. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2017 Åh.. Jeg vil ha Spirre hadde både Nvidia-varianten og den sølvfargede Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 Er ikke SÅ lenge siden jeg så et nvidia stacker til salgs hos komplett i demoavdelingen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. juni 2017 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Åh.. Jeg vil ha Spirre hadde både Nvidia-varianten og den sølvfargede jeg forstår deg godt jeg, hadde hatt veldig lyst på selv om jeg ikke hadde stående, men er overhode ikke interessert i å selge, hverken 830 eller den eldre 810 jeg har stående. men jeg har en kompis som har stående et 830 i svart versjon, jeg kan jo spørre han om et salg er interessant. Endret 6. juni 2017 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå