ProphetSe7en Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Rooney er for treg og for dårlig skudd- og pasningsfot. Det er et faktum og det er for meg uforståelig hvis han IKKE drar i sommervinduet. Bra de andre som spiller i dag gjør en fantastisk prestasjon og innsats da Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Det er bare trist! Vi er vel ikke bedre. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Rooney er for treg og for dårlig skudd- og pasningsfot. Det er et faktum og det er for meg uforståelig hvis han IKKE drar i sommervinduet. Bra de andre som spiller i dag gjør en fantastisk prestasjon og innsats da Du er glad i sarkasme du De andre som spiller har ikke 3 millioner i uka i lønn. De andre har potensiale, Rooney er på tur ned (og har vært det lenge). Stanga igjen forresten. Jeez Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Nå er det i det minste bedre Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 da har vi et skudd på mål iallefall. tok bare 70 min. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Stang ut. Selv om vi har sugd i kveld burde vi hatt et mål eller to. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 da har vi et skudd på mål iallefall. tok bare 70 min. nope Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2017 Stolpeskudd teller ikke som skudd på mål Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Ok, var sendinga jeg så på som oppdaterte til 1 vs southamptons 6 etter stolpeskuddet. Tok det som en indikasjon på at det var skudd på mål. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Kan ikke være mye selvtillit dette laget får inn mot finalen med å bli rundspilt i tur og orden av alle vi møter i kampene før finalen. Må jo være noe seriøst gale med enten taktikken, eller motivasjonen JM formidler til dette laget. De siste kampene våres må være noe av det svakeste jeg noen gang har sett fra United, og da inkludert tiden under LvG og Moyes. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) Ok, var sendinga jeg så på som oppdaterte til 1 vs southamptons 6 etter stolpeskuddet. Tok det som en indikasjon på at det var skudd på mål.Bailly skjøt på mål tidlig i første Motivasjonen er nok det store problemet her ja. Mou har jo ikke heller lagt skjul på at alt fokus er på EL og ligaen er over (noe den også er) Endret 17. mai 2017 av G27 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Håper nesten på Southamton-mål, kanskje United-spillerne våkner opp da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Håper nesten på Southamton-mål, kanskje United-spillerne våkner opp da. = garantert tap Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Så det er over allerede. Bare å tape de to siste da. Så blir det en utrolig dårlig sesong. Blir vi bedre i 2017/2018? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Håper nesten på Southamton-mål, kanskje United-spillerne våkner opp da. = garantert tap Isåfall helt fortjent. Som sagt bryr jeg meg ikke om resultatet, vil bare se en fighting spirit fra spillerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå