Huffe Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg forsøker å finne bremseskjold til en toyota corolla. Foran på venstre side. Etter det jeg ser tilbys det kun til tyske bilmerker når jeg leter på meconomen, skruvat og autodeler. Noen som vet om det går an å få tak i dette på nett? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Du skriver ikke modell, men finner nok det meste på ebay... Lenke til kommentar
Huffe Skrevet 17. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) 2003. E120. Er det tilstrekkelig? Det er hva jeg får opp hos mekonomen når jeg søker på reg.nr. Går det an å få enkelt tak i? Endret 17. mai 2017 av Huffe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Hadde jeg vært deg hadde jeg bare fjernet bremseskold foran, egentlig. Har gjort det på mine. Gjør lite for seg utenom å få fast grus der om vinteren. Ja, det er fordeler med å ha dem der men i min mening utgjør de større irritasjon enn nytte for seg. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Mangel på bremseskjold gir 2'er feil på PKK nå. Lenke til kommentar
Huffe Skrevet 17. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2017 Ok. Da blåser jeg i å sette på nytt bremseskjold inntil videre. Den ble eu-godkjent i januar så det er en stund til neste gang. Takk grabbar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Mangel på bremseskjold gir 2'er feil på PKK nå. Åh? Trodde regelen var at de skal være tilstrekkelig festet om de er der, men at det ikke er krav til å ha om de ikke er der i det hele tatt? Fikk ingen merknad på PKK, jeg. Ok. Da blåser jeg i å sette på nytt bremseskjold inntil videre. Den ble eu-godkjent i januar så det er en stund til neste gang. Burde gå fint det Min var også gjennom PKK uten bremseskjold foran, fikk ingen merknad på det. Og det var hos NAF. Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Helt riktig at det ikke er påkrevd at det er montert nå. Mener det var et krav for mange år siden... Ser forøvrig ikke på Pkk hos NAF som en ekstra trygghet. Opplever ofte at de enten finner feil som ingen skjønner noe av eller overser grove feil på bl.a annet bremser og understell. NAF i nabobyen måtte legge ned pga for stor uenighet med vegvesenet... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Det ser faktisk ut til å stemme at det kun vurderes å gjøre manglende skjold til en feil, kun løst skjold som gir feil per idag. Da er det bare å kjøre uten, gjør det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå