Gå til innhold

Gratulerer med dagen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow  :)   Jamen tøft gjort å legge ut slike bilder av seg sjøl  :)  Men det blei jo skikkelig kult dette her  :)

Og flotte bilder av ei flott dame  :) Begge var fine, men pga flotte omgivelser i V2 velger jeg meg den  :)

Ser ut som datteren er like flink som mora til å ta bilder  :ohmy:

Ha en utsøkt aften! :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Wow  :)   Jamen tøft gjort å legge ut slike bilder av seg sjøl  :)  Men det blei jo skikkelig kult dette her  :)

Og flotte bilder av ei flott dame  :) Begge var fine, men pga flotte omgivelser i V2 velger jeg meg den  :)

Ser ut som datteren er like flink som mora til å ta bilder  :ohmy:

Ha en utsøkt aften! :w00t:

Takk skal du ha Fredrik! :)

Jeg er blitt så gammel at jeg bryr meg ikke så hardt lenger, jeg er den jeg er. :D

Min datter liker også å ta bilder og har et Canonkamera.

Ha en strålende aften du også Fredrik! :)

Lenke til kommentar

Takk det samme selv om dagen snart er over. Likte dama, i v2 ser du jo ut som en konfirmant :-). Ha en fin kveld. Mvh Gunnar

Haha..ja, jeg så akkurat slik ut på konfirmasjonsdagen min ogå! Samme bunaden og samme sveisen :)

Takk for kommentar og kos deg med kvelden! :D

Lenke til kommentar

Synes midtstillingen passer formatet i v1, og i v2 er omgivelsene og bevegelsene til modellen med på å gi bildet både liv og en historie til i bildet. Fotografen som havna på jordet....:-)))

Neida, ikke alvorlig ment i det hele tatt. Synes du er sporty som stiller opp, og et artig og godt innslag i 17 mai bildene.

Ha en fortreffelig aften!

Lenke til kommentar

Synes midtstillingen passer formatet i v1, og i v2 er omgivelsene og bevegelsene til modellen med på å gi bildet både liv og en historie til i bildet. Fotografen som havna på jordet....:-)))

Neida, ikke alvorlig ment i det hele tatt. Synes du er sporty som stiller opp, og et artig og godt innslag i 17 mai bildene.

Ha en fortreffelig aften!

Takk så mye for hyggelig kommentar! :) Håper du har hatt en finfin dag! :D

Lenke til kommentar

Sommerligt ser det ud...modigt og frisk med et selvportræt klædt ud til fest her...Håber at der blev guffet en masse gode kager og hygget i solen :-) To gode fotos..i skøn natur HIlsen Sus

Hei Suss! :)

Ja, det ble en flott dag i solen med kaker og fest! :D

Tusen takk for din hyggelige kommentar :)

Lenke til kommentar

Fordi du ikke ville ha kommentarer har du visst nettopp fått det. Forøvrig vil jeg si at Romsdalsbunaden faktisk er "nesten" like fin som Nordlandsbunaden.

Og det er vel ikke en smaksak . . . eller?

Utover dette skal jeg repektere ditt ønske.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...