Gå til innhold

pondus på siden

Anbefalte innlegg

var med i en tråd for en stund siden hvor en php kode som hentet dagens pondus fra dagbladet.

denne daglige stripen kan en da ved hjelp av koden få på siden. f.eks. i et eget popupvindu.. lurte på om dette er lov, fikk ikke noe svar i forrige tråd.

mulig dette er feilpostet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler igrunnen sterkt på at dette er "lov". Da måtte du i tilfelle laget en phet link til start.no, men tror fremdeles ikke de hadde likt det.

Spørsmålet er heller; hva skal du med daglig pondus stripe på hjemmesiden din? Alle vet jo at disse finnes på start.no. Tror du det daglige besøksantallet ditt vil fyke i været på grunn av dette? Tviler jeg på.

Kall meg gjerne en kamel, men jeg synes slike ting virker litt n00bish.

Lenke til kommentar

joda, er enig at det kanskje er litt nybegynner aktig.. poenget var bare om det var lov. brukte bare pondus som eksempel.. hvis den skulle vørt med på siden ville det selvfølgelig ikke vært midt på forsiden med en masse animerte gifs.. den ville blitt plassert på siden hvis den i det hele tatt ble inkludert.

Lenke til kommentar

Som sagt, har sett en del som gjør det, men tviler MEGET sterkt på at det er lov. Tror ikke start.no finkjemmer webben etter leechere, men om f.eks et stor og kjent side hadde brukt materiale/båndbredde fra dem, tror jeg nok at det hadde blitt oppstyr.

Og om du absolutt vil bruke det, kan du jo spør. Selv om jeg nesten kan garantere deg negativ respons. Ihvertfall når det scriptet du snakker om henter stripen direkte fra start.no, og bruker deres båndbredde.

Var faktisk en sak her på forumet om en bruker som hadde kopiert noen av guidene til ok.no og lagt dem ut på sin hjemmeside. Ikke nok med det leecha han også bildene direkte fra ok.no. Og det ble ikke mottatt på en fin måte for å si det slik, når de som er ansvarlige for ok.no fant utav det. Blir vel mye det samme i ditt tilfelle.

Mitt råd er å ikke gjøre det. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...