Kristoffer Møllevik Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Vi tok Canons populære fullformatskamera på tur.FEATURE: Til Lofoten med 5D Mark IV 1 Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Lyst på, men latterlige priser på disse kamera husa for tiden. 1 Lenke til kommentar
offtopic Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg synes denne type anmeldelse passer tek.no. De som faktisk er i beite for slikt utstyr har utallige tekniske nettsider som gjør grundige tester. Jeg vil gjerne ha mer slike artikler. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Lyst på, men latterlige priser på disse kamera husa for tiden. Enig! Men så er det vel for proffe også som kanskje har råd til slikt. Drømmen min er såklart for øyeblikket 1DX mkII, men det blir nok mange år til jeg får råd til noe slikt og da er det jo igjen noe nytt å sikle etter. Slutter aldri. 2 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 undertegnedes opplevelse med Canon EOS M4 IV; mitt inntrykk og mine tanker om kameraet etter å ha hatt det med på tur. Hm. M4? Tyrkleif? Lenke til kommentar
se# Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg synes denne type anmeldelse passer tek.no. ............ Enig med offtopic. Fin artikkel. Så lenge det står Feature og ikke Test på toppen er det bare positivt med denne type artikler. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg synes denne type anmeldelse passer tek.no. De som faktisk er i beite for slikt utstyr har utallige tekniske nettsider som gjør grundige tester. Jeg vil gjerne ha mer slike artikler. Enig! Nå forsvinner vel Tek fra diskusjon.no snart, men de som blir igjen hos Tek har jo godt av å høre det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 1 år siden jeg var på lofoten Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 (endret) Har hatt huset noen måneder nå og er veldig fornøyd. Aller mest oppløsningen som er en fin oppgradering fra Mk III, da slipper man mellomformat på enkelte kommerse oppdrag. Satt pris på denne litt mindre "tekniske" testen, da jeg ærlig talt tror veldig få av oss profesjonelle fotografer bryr oss så mye om den slags Endret 17. mai 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
kimo86 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Kan anbefale Canon 6D hvis du er ute etter fullformat og best mulig bildekvalitet for penga samt mye kraft i liten forpakning. Jeg er råfornøyd. 5d har blitt for dyrt syns jeg.... 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 undertegnedes opplevelse med Canon EOS M4 IV; mitt inntrykk og mine tanker om kameraet etter å ha hatt det med på tur. Hm. M4? Tyrkleif? Wops, ja, den var litt rar - takk for beskjed; retta nå :-) Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Som gammel mobil amatør, som tar alt av mobiler på auto og som sansynligvis aldri kommer til å eie noen Speilrefleks så ville jeg gjerne tatt når dere tar bilder, så kunne dere tatt bilde med en mobil telefon for å vise forskjellen. Jeg vet ikke om andre på forumet har noen interesse av dette. De som er av litt med proff karakter vil nok sikkert på hodet av dette forslaget, men kanskje andre vil synes det er interessant? Det vil jo blitt litt david vs goliat og for mitt vedkommende så er det mer fordi jeg ønsker å se hvor stor forskjellen er på speilrefleks med et en helt vanlig "all round linse" og et bra mobilkamera Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Som gammel mobil amatør, som tar alt av mobiler på auto og som sansynligvis aldri kommer til å eie noen Speilrefleks så ville jeg gjerne tatt når dere tar bilder, så kunne dere tatt bilde med en mobil telefon for å vise forskjellen. Jeg vet ikke om andre på forumet har noen interesse av dette. De som er av litt med proff karakter vil nok sikkert på hodet av dette forslaget, men kanskje andre vil synes det er interessant? Det vil jo blitt litt david vs goliat og for mitt vedkommende så er det mer fordi jeg ønsker å se hvor stor forskjellen er på speilrefleks med et en helt vanlig "all round linse" og et bra mobilkamera Here you go: 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Kjekk lesning, selv om kameraet ikke er i "min gate"! Lenke til kommentar
johnas928 Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Likte denne testen. Kom gjerne med flere av disse! Bra jobba! Lenke til kommentar
Øyvind Holmstad Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Kameraet fås til 22300 kr med 2 årsgaranti i kameraforretninger i Cebu City, Filippinene. Det er vi dumme, rike nordeuropeere som skal flås. Legg neste ferie til Filippinene, bestill kameraet 4 uker før ankomst med 10 % depositum, og du betaler turen ved å kjøpe nytt kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg