merterje Skrevet 17. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg har en Lenovo G510 PC og har for een tid tilbake oppgradert til Windows 10, men har problem bl.a. med Windows Update, da det kommer opp feilmelding og at den ikke foretar oppdatering. Jeg har kjørt diskopprydding, og ser der at det er mange filer etc som jeg kan slette. De 3 bildene viser det. Det er bl.a. :tideligere windowsinstallasjoner på hele 21,2 G som kan slettes. Men skal jeg det ? Enn disse andre, skal jeg slette noen av dem ? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 17. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2017 Alle de filene der kan du slette hvis du ikke har noen problemer med Windows 10. Men har du planer om å gå tilbake til en tidligere Windows versjon, må du beholde de filene. Personlig så sletter jeg alltid gamle Windows installasjonsfiler etter en stund når alt virker slik det skal. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 17. mai 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg har da litt problem når jeg foretar Windows Update. Da låser det seg og får ikke oppdatert. Vet ikke om det kanskje blir bedre når jeg sletter dette i diskopprydding ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2017 Hva med å ta en clean install av Windows 10. Det er jo bare blitt nevnt ca. 900 000 ganger tidligere, så da må det jo ha noe for seg.... Lenke til kommentar
merterje Skrevet 17. mai 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg ser det er mye forskjellig når jeg søker på : clean install av Windows 10 Men hvor er det jeg kan laste ned noe sikker clean-program ? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2017 https://www.microsoft.com/nb-no/software-download/windows10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2017 Jeg ser det er mye forskjellig når jeg søker på : clean install av Windows 10 Men hvor er det jeg kan laste ned noe sikker clean-program ? Clean install betyr at man installer Windows 10 på en tom disk eller at man sletter alt på disken under installasjonsprosessen. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 Hvordan laste ned på en tom disk ? Skal jeg bruke en ekstern harddisk og laste W 10 ned der ? Hvis jeg bruker https://www.microsof...nload/windows10 kommer det bare opp at nyeste versjon av Windows 10 allerede er installert, og da kommer en ikke videre. Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 19. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 media creation tool, burde gi deg mulighet til å lage en usbpinne som du kan boote fra i bios. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 19. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2017 Du skal selvfølgelig brenne iso-filen du laster ned på en dvd plate eller lage et oppstartsmedium av en minnepenn. Når du har gjort det, kan du ta ut den gamle disken, FØR du setter du i den nye disken. Lenke til kommentar
merterje Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2017 Hva med å ta en clean install av Windows 10. Det er jo bare blitt nevnt ca. 900 000 ganger tidligere, så da må det jo ha noe for seg.... Jeg finner dette her hvor jeg kan tilbakestille PCen, det er litt annerledes enn det jeg har foretatt før, altså gjenopprette PCen til et tidligere tidspunkt. Men dette som er vedlegg her viser at jeg kan tilbakestille Windows 10 etter det jeg skjønner, og jeg kan gjøre det slik at jeg beholder mine personlige filer men fjerner apper og innstillinger. Eneste litt trasig da å begynne på nytt igjen med å installere appene og diverse innstillinger, men tror jeg likevel gjør det. Det kan ihvertfall ikke skade ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå