Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Razer blade stealth skjerm glitcher

Anbefalte innlegg

Har et rart problem med min Razer Blade Stealth. UHD versjonen.

https://www.youtube.com/watch?v=yrfSM7UePW4&lc

Skjer ikke hele tiden, men når det først skjer, skjer det ofte. Har prøvd å oppdatere intel graphics drivere. Det virker som hele skjermen "hopper" en cm til høyre og hopper tilbake.

Lyden i filmen er bare fra hunden min som maser på mat, ikke pcen :)

Beklager vertikal filming  :wee:

Noen ide om hva som kan fikse problemet? Har kontaktet razer, men kjenner jeg de rett skal de ha meg til å sende inn maskinen til usa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan prøve, men tror ikke det er problemet. Kan løfte, riste, bevege skjermen eller hva som helst uten at noe skjer. Mens når den bare står i ro uten at jeg rører den kan den holde på slik i 10 min og stoppe.

Så en 2,5 timers lang film i fullscreen på chrome og skjermen glitcha ikke en eneste gang. Kan være problem med chrome. Kan ikke huske det har skjedd på andre programmer, men chrome er nesten det eneste jeg bruker på pcen da. Dette kan også være ren tilfeldighet da.

Lenke til kommentar

Prøvde Firefox i en kortere periode og oppdaget ingenting. Har nå prøvd å deaktivere "hardware acceleration" i chrome, og har ikke oppdaget noe enda. Kan være problemet er fikset. Litt irriterende å ikke kunne ha hardware acceleration på da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...