PC^2020 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Siden den z600 aldri kommer så gidder jeg ikke vente lenger så er dette et bra kjøp den har jo 16 bit skjerm osv... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&view=detailed Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvilken modell tenker du på da? Jeg har LG G7100 og er kjempefornøyd! Eneste minuset jeg har er at den ikke har blåtann og lite minne, men det har holdt så langt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 z600 kommer nå... denne telfonen er mere en ungdomsmobil og er ikke helt i samme "klasse..." z600 er nok det beste kjøpet... den kommer iløpet av denne eller neste uka, hvis du ikke har "fått" den enda Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Hvilken modell tenker du på da? ....iqmonstret is back again!! et godt tips: har du gått innpå linken til han? Endret 5. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Han har nok ikke det Remerser. :!: Syns ikke det er noe futt i den mobilen der. Det er en billig mobil, men den mangler jo mms. Eneste som er fancy med den er vel fargeskjermen. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvilken modell tenker du på da? ....iqmonstret is back again!! et godt tips: har du gått innpå linken til han? Sorry... så ikke linken... (Du må ikke lage forskjellige inlegg for hver tin du skal si) Men jeg syns den LG så kul ut jeg! Kamertaen min fikk z600 på onsdag og har feil på den allererde!! (tror displayet ble svart..) Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Et godt tips: Når du spør om noe, fortell alle hva det er du lurer på. Du får garantert flere svar hvis modellnavnet står i tråden, istedenfor å sende folk ut på leting etter det. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (Du må ikke lage forskjellige inlegg for hver tin du skal si) ... jeg postet den posten nesten samtidig som du, og jeg giddet ikke å quote deg manuelt etter på (ved å redigere) så jeg bare gjorde det the fast way.... men bck2topic Den LG telefonen er mere ment som en fancy greie en noe annet... Det er ikke mye vits med en 65000 fargerskjerm når du ikke har MMS...? (multimediameldinger, m/bilder og sånnt) Wap og GPRS har du godt bruk for; laste ned ringetoner (Polyfoniske), spill (har den java?) ol. eller bare for å lese VG Med GPRS kan du laste ned siden å sitte å se på den så lenge du vil; siden du kun betaler for det du lastet ned (i kb.), ikke for tiden... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 men bck2topic Den LG telefonen er mere ment som en fancy greie en noe annet... Det er ikke mye vits med en 65000 fargerskjerm når du ikke har MMS...? (multimediameldinger, m/bilder og sånnt) Det er ikke ALLE som har bruk for MMS da... Broren min har t720 og han syns det er en grei telefon og han savner ikke MMS... Folk har ikke like behov og alle trenger ikke altid det beste... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) på lg sin hjemmesidelink til telefon så står det at det er mms My Phone- edit - Melody composer : You can compose ringing sounds at your own preference. - My Folder : All contents downloaded through M-service or MMS such as images, ringtones and etc. are available in the "My folder Menu" Polyphonic Ringtone - 16 poly 65,000 color LCD - High Revolutionl Diaplay Stylish Design - Internal Antenna - Multicolored Front - Blue Back light MMS (Multimedia Messaging Service) Support Embedded Java Technology GPRS Class 10 - General Packet Radio Service WAP - Wireless Application Protocol : You can Get the information such as news, weather reports and flights times Multi party or Conference Calls - Simultaneous Conversation Other Features - Voice Dial - Voice Memo - Ringtone & Picture Download - PIM - eZi Text Accessories - Standard Battery - Travel Adapter - Portable Handsfree - Data Kit/CD Men det står 2004 på komplett på z600 telefonen nå bestilte den i november da... Endret 5. desember 2003 av pc^2004 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er forskjell på de to. Den komplett selger er G5300 og den som har mms er G3500i. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 hmm samma f. bestilte en z600 fra mamoz, og sletta ordren fra komplett ! har venta lenge nok syns jeg... og hvis den ikke er på lager nå så blir jeg ******* brusk!!!!!! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Siden den z600 aldri kommer så gidder jeg ikke vente lenger så er dette et bra kjøp den har jo 16 bit skjerm osv...http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...0&view=detailed skal tilsvare en 6610/6100 (= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå