Gå til innhold

Geologi, muligheter?

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tanker om hvordan mulighetene vil være som geolog i årene som kommer?

Vurderer å begynne på geologi til høsten, med et ønske om å ta master i pet.geologi en gang i fremtiden, men vet jo det er nesten umulig å få jobb i oljebransjen nå.

Lurer også på om noen andre har studert geologi og kan komme med noen erfaringer fra studiet. Vanskelighetsgrad / realfag / ulike områder man kan arbeide som geolog osv. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Geoteknikkere er det iallefall et skrikende behov etter - får du ikke jobb i oljen, er det nok å gjøre på land...

Når det kommer til geologer i oljebransjen, så fikk noen sluttpakker, men jeg aner ikke hvordan markedet er for dem nå. 

Lenke til kommentar

Geoteknikkere er det iallefall et skrikende behov etter - får du ikke jobb i oljen, er det nok å gjøre på land...

Når det kommer til geologer i oljebransjen, så fikk noen sluttpakker, men jeg aner ikke hvordan markedet er for dem nå. 

Virkelig? Når jeg ser på finn og nav sine sider ser jeg at det er ganske få stillinger ute som geolog/geotekniker osv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...