wil Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Hei. Er det noen som vet om Loigtech K400 Plus Tastaturet kan slå av TV`en. Ut i fra bilder, så kan den skru av PC`en iallefall, men det er jo et TV tastatur som jeg har forstått det, så da bør den vel kunne slå av TV`en også eller? Det hadde vært veldig praktisk for da slipper man å bruke TV fjernkontrollen til å slå av TV`en. Det ser ut som man kan laste ned et program til tastaturet som kan forandre knappene? men siden at jeg ikke har tastaturet selv, så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Det er jo beregnet på å kontrollere en pc som er koblet til en TV, hvordan skulle det kunne kontrollere TVen direkte uten IR? - Det måtte isåfall være via en RS-232 og et eget program på PCen (lite trolig) Men, koble PCen til TVen med HDMI og sjekk at CEC står på, så vil TVen slå seg av når du slå av PCen. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Hmmmm. Hadde jeg visst svaret, så hadde jeg ikke spurt eller? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Hmmmm. Hadde jeg visst svaret, så hadde jeg ikke spurt eller? Nei....det var derfor jeg svarte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå