myhken Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Har noen pcer i et nettverk der jeg kun har fjernstyring. Disse pcene kjører fortsatt Windows 10 build 1511. Build 1607 ligger tilgjengelig for installasjon, men det er upraktisk å starte en slik oppdatering når man ikke har fysisk tilgang. Sett i lys av helgens virus angrep, så lurer jeg veldig på om disse pcene med 1511 ikke får alt av oppdateringer eller om alt er OK. Noen som vet? Og ev. hva gjør dere på deres nettverks pcer? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 PC'ene mine har build 1703, bortsett fra en PC som har 1607. Jeg vil tro at det sikreste vil være å oppgradere til 1607 i det minste, jeg mener å ha lest at 1511 ikke får de siste sikkerhetsoppdateringene, men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Har du prøvd anydesk som remote tilkobling? https://anydesk.com/remote-desktop Du kan jo oppdatere en pc først for å se om du får kontakt med den igjen. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Jeg mener også å ha lest at de PC''ene som har Windows 10 (uansett versjon) er ikke berørt av dette «Wannacry» viruset pga ofte oppdatering til Windows Defender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå