hemoglobin Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Heisann! Som så mange andre sliter jeg med å få NFSU til å starte. Har prøvd alle tipsene jeg har klart å oppdrive her på Forum; Sette regionale innstillinger til engelsk/australsk, prøvd forskjellige drivere (CAT 3.7,3.8,3.9 og Call of Duty-patchen), oppdatert driverne til lydkort. Har også patchet spillet, helt til jeg får beskjeden "No patch needed". Ingenting virker. Jeg får bare opp første bildet (logo) , før skjermen går tilbake til skrivebordet. Vil bare nevne at jeg har kjøpt spillet (Play.com) Hva mer kan jeg gjøre? Noen tips? Min hardware: P4 2,8 Ati Radeon 9700 Pro 128MB Creative SB Live På forhånd takk Lasse Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Installere det på nytt kansje...? Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Har prøvd å installere på nytt også, hjelper ikke... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hva med å prøve Engelsk(UK) siden spillet kommer derfra? Eller kanskje Engelsk(US) siden Play kanskje bestiller den versjonen selv? Lenke til kommentar
elo147 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Du må sette de regionale innstillingene på Engelsk(Australia). Da virker det... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du må sette de regionale innstillingene på Engelsk(Australia).Da virker det... Han sa jo at han hadde gjort det i første posten!! Les _litt_ bedre! Velkommen til forumet forresten! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Der jeg jobber fikk vi inn rundt 4 stk NFSU, eneste problemet var, var at det viste seg å være feil på alle spillene, var i alle fall beskjeden jeg fikk... Vi venter nå på nye før vi kan selge dette spillet igjen... Kanskje det er noe feil med din NFSU-pakke også? I så fall, kontakt den norske distributøren og krev nye cd-plater. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 12. desember 2003 av kjello2 Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Hei igjen! Fikk nå (av en eller annen grunn) spillet til å virke. Vet ikke hva som utgjorde forskjellen i for hold til tidligere forsøk. Takk for all hjelp!! Lasse Lenke til kommentar
erikk Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har også samme problem, får ikke startet spillet orntlig Hvordan skifter man regionale innstillinger?? Er det feil med mange spill av NFSU eller?? Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg har også samme problem, får ikke startet spillet orntlig Hvordan skifter man regionale innstillinger?? Er det feil med mange spill av NFSU eller?? Hei! Gå inn på Start- Kontrollpanel-Innstillinger for region og språk. På første arket ser du at det står Norsk(bokmål). Endre denne til Engelsk(australsk) eller Svensk. (Avhengig av hvilken versjon du har). Trykk deretter Bruk-OK. Da virket spillet for meg. Håper du får det til!! Lasse Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Men dette er jo absurd??? Må jeg nå ha svensk regionale instillinger hele tiden bare for å få spillet til å fungere? Dessuten hvem i svarte har lyst på svensk text anyway. ¤##¤&(%& Jeg blir så sur. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 det blir ikke svensk tekst i spillet, eller Windows. Det eneste jeg merket forskjell på når jeg satte min Norske XP til Engelsk (US) var klokken (fikk am/pm) Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Men dette er jo absurd??? Må jeg nå ha svensk regionale instillinger hele tiden bare for å få spillet til å fungere? Dessuten hvem i svarte har lyst på svensk text anyway. ¤##¤&(%& Jeg blir så sur. ligger en svensk->engelsk patch på www.nfsu-norge.tk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå