Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Emblemsanden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Ikke baker jeg kaker (eter dem ikke heller) - og skjortestryking har jeg aldri beskjeftiga meg med så da følger jeg vanan og stikker innom her. Tenker litt beskjæring for å få diagonalen ut på øvre ramme framfor venstre, men grunnet at det popper opp et og annet tre her og der er jeg litt usikker på hvor kuttet bør gå. Sjøl ville jeg kanskje jevna litt med kloner, men noen mener kloning i naturbilder er helligbrøde. Kanskje ble jeg litt for opphengt i den diagonalen når alt kommer til alt og ikke så fjellet for bare ås??? Men 5 mm kutt nede for å få vannlinja ut på nedre ramme mot venstre kan du godt koste på deg. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 17. mai 2017 Del Skrevet 17. mai 2017 Fint som lyset faldet ind ude i baggrunden....måske et lille beskæring i bunden..men ikke et most..God fest dag :-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Utmerket ståsted gir stor dybde i bildet med den lille viken i vannet og med belyste og delvis snøhvite fjell i bakgrunn. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg