Gå til innhold

Grusom forsvinningssak i Sverige

Anbefalte innlegg

Det er jo det de er. Våre nye ransmenn. Det er snakk om noen promille, maks et par prosent, som er ekte flyktninger. Resten kommer for å få velferdsgoder de ikke har krav på. Innvandringen er et eneste stort ran.

Kilde? Beviser?

Sjekk med UNHCR f.eks. 2,35% av de som ble fisket opp av Middelhavet i 2016 fikk asyl. Og det er tvilsomt at alle de engang hadde krav på det. De italienske opposisjonspartiene og arbeidsorganisasjoner saksøker nå italienske myndigheter. Av de 181,000+ som ble fisket opp og tatt til Italia, så forsvant over 90,000 inn i den sorte økonomien - såkalt "clandestini" som det står i FN-rapporten. Mange vil sansyneligvis ty til kriminalitet for å overleve. Nesten ingen av de gjenværende 86,000+ ble sendt tilbake. De venter fremdeles i leire. Fler forsvinner hver dag.

Over 90% av båtflyktningene kom ifra Libya, men nesten ingen av dem var libyske. Topp 10 avsenderland var Nigeria Pakistan Gambia Senegal Eritrea Elfenbenkysten Bangladesh Mali Guinea Ghana. Syria var ikke engang å registrere.

Ingen av disse landene er i krig. Og som du kan se, så er det samme tilfelle så langt for 2017. Antatte flyktninger ifra Syria så langt i år utgjør 3,2%. Dette er en FALSK, medieskapt, krise, som i realiteten dreier seg om Afrikanere og folk ifra Pakistan & Bangladesh, som drømmer om et bedre liv i Europa, gjerne som kriminelle, om de må.

https://data2.unhcr.org

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må de være flyktninger for å få lov til å bytte land?

De burde ikke det. Dessverre har vi laget et system hvor det er billetten til landet. De som kommer hit for å søke lykken blander seg med de som søker asyl fordi vi ikke har noe andre køer de kan stille seg i. Det hadde vært mye bedre for alle parter om de åpent og ærlig kunne si at "Jeg er ikke på flukt, men på jakt etter et bedre liv, og vil jobbe for å skaffe meg det". Så fikk velferdsgodene eventuelt være noen man opparbeidet seg.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke bare er du en feig liten rasist, men du er faen meg en uærlig jævel i tillegg. Du vet like godt som oss at du ikke hadde vart lenge utenfor tunet og da blir tydelig propaganda ifra trygg avstand oppskriften for å redde eget skinn ifra en fiktiv trussel spunnet opp av en ideologi så dum at avskrevet av alle andre enn deg og to andre tapere her.

Må jeg gjenta hvor patetisk du er eller finner du ut av det selv?

Venter fortsatt på at du viser til det du mener jeg sa. :)

Hvor står det at jeg sa hun ble drept av en innvandrer ?

Lenke til kommentar

Hvor står det spesifikt at noen har sagt at du sier det? Så litt igennom og utifra det jeg så er det vel ingen som beskylder det for å ha sagt det ordrett.

Og mens du er i gang kan du svare på dette: Trodde du at gjerningsmannen var innvandrer eller av utenlandsk opprinnelse når du fulgte med på denne saken? Svar helt ærlig nå da :)

Lenke til kommentar

Hvor står det spesifikt at noen har sagt at du sier det? Så litt igennom og utifra det jeg så er det vel ingen som beskylder det for å ha sagt det ordrett.

Og mens du er i gang kan du svare på dette: Trodde du at gjerningsmannen var innvandrer eller av utenlandsk opprinnelse når du fulgte med på denne saken? Svar helt ærlig nå da :)

Akkurat det blir nok en long shot.... ;) Det ærligste som har skjedd her ser ut til å være mitt innlegg i fylla rettet mot geita_. Sjelden fortjent! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det ærligste som har skjedd her ser ut til å være mitt innlegg i fylla

Det forklarer i det minste litt av virkelighetsfornektelsen din samt mangelen på argumenter og bruken av ad hominem når du poster. :)

Ja ser den var litt frisk, selv når rettet til deg ;) Siden man har jo mer enn nok å ta deg på når det kommer til dine forkrøplede tanker om politikk og meninger om folk flest, det hele minner om min gamle far-far som sloss på nazistenes side på østfronten, retorikken han brukte når skulle definere annerledeshet minner mye om din.

Bare prøv å sette av èn dag til å stå opp og å smile til verden, altså jobbe med å ikke være bitter eller forbannet på noen, ikke engang muslimer! Klarer du det så gjør du deg selv og andre en gedigen tjeneste og du vil nok aldri tilbake inn i den mørke snekkerbua di igjen ;) Lykke til!

Lenke til kommentar

.

Og mens du driver å jatter om nazister så ble en gjeng småjenter sprengt i småbiter av de folkene du vil ha inn i vesten.

Du må da snart innse hvor feil du tar og at du står på "feil side av historien".

Har prøvd å forklare deg inn i det uendelige over ett utall tråder nå at min modell (som samsvarer med de aller fleste forskere og politikere foruten grumset i FRP), vil fjerne grunnlaget for terroren og hele dens framtidige potensiale. Altså det stikk motsatte av hva som vil skje med din korttenkte umulige idiotløsning som er hardt mot hardt, noe som vil være en evig destruktiv spiral hvor fiendskapet vil forankre seg og du vil treffe alt annet enn det du egentlig ønsker. Dødstallene på sikt vil bli uakseptable med en slik strategi.

Så pust med magen og bruk hodet litt siden jeg håper at du forstår at vi tar dette vel så alvorlig som deg, vi har bare en mer moden tilnærming til det hele.

Lenke til kommentar

.

Og mens du driver å jatter om nazister så ble en gjeng småjenter sprengt i småbiter av de folkene du vil ha inn i vesten.

Du må da snart innse hvor feil du tar og at du står på "feil side av historien".

Har prøvd å forklare deg inn i det uendelige over ett utall tråder nå at min modell (som samsvarer med de aller fleste forskere og politikere foruten grumset i FRP), vil fjerne grunnlaget for terroren og hele dens framtidige potensiale. Altså det stikk motsatte av hva som vil skje med din korttenkte umulige idiotløsning som er hardt mot hardt, noe som vil være en evig destruktiv spiral hvor fiendskapet vil forankre seg og du vil treffe alt annet enn det du egentlig ønsker. Dødstallene på sikt vil bli uakseptable med en slik strategi.

Så pust med magen og bruk hodet litt siden jeg håper at du forstår at vi tar dette vel så alvorlig som deg, vi har bare en mer moden tilnærming til det hele.

Haha, for et innlegg :)

Hvem er "vi"?

Forklar meg "modellen" din i samme slengen også, er det samme modellen som f.eks Sverige kjører? eller en annen type modell?

Dødstallene i Europa har vel allerede nådd nivået "uakseptabelt" spør du meg, venstresiden har fått drive på lenge nok nå med den skakkjørte feilslåtte innvandringpolitikken sin.

Hvilket kjøpesenter, nattklubb, flyplass, eller arrangement blir neste blodbadet på? Det er bare spørsmålet om når og hvor.

https://www.frieord.no/utenriks/svensk-politimann-gikk-sannheten-kriminaliteten-politianmeldt/

ikke akkurat positivt, eller hva?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...