Gå til innhold

Grusom forsvinningssak i Sverige

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye tyder også på at det er mord. En død person er nå funnet i søket. Tre menn er pågrepet, men politiet har ikke gitt noe signalement. 

Hvis gjerningsmennene er pågrepet, er det vel ikke noen vits i å gi signalement?

Hvorfor ikke? Det er snart valg, og det kan være nyttig for folk å vite hvilke partier de skal stemme på og ikke. 

Lenke til kommentar

Mener jeg leste at de tre pågrepne hadde en eller annen forbindelse til plassen, og at den savnede også hadde en forbindelse til plassen hun ble funnet. At det var folk hun kjente fra skolen fra tidligere eller noe sånt. Husker ikke detaljene helt. Mulig jeg husker feil eller har misforstått. Detaljene om de pågrepne dukker vel opp etterhvert. Lett å anta at det er snakk om bortføring voldtekt og drap. Får en til å tenke på lignende saker fra ikke lenge siden.

Lenke til kommentar

Hvordan det er mulig for ett menneske å få seg til å mishandle en liten jente, er så beyond me at jeg tror ikke vi stammer ifra samme ape...

Tror kanskje det er dags å få sveiva igang noen litt ordentlige avskrekkende dommer her, livstid m forvaring er det eneste botemiddel for jævelskapen om det viser seg å være drap.

Lenke til kommentar

Hvordan det er mulig for ett menneske å få seg til å mishandle en liten jente, er så beyond me at jeg tror ikke vi stammer ifra samme ape...

Tror kanskje det er dags å få sveiva igang noen litt ordentlige avskrekkende dommer her, livstid m forvaring er det eneste botemiddel for jævelskapen om det viser seg å være drap.

Det er ofte snakk om sjalusi og dårlig impulskontroll.

Lenke til kommentar

Mye tyder også på at det er mord. En død person er nå funnet i søket. Tre menn er pågrepet, men politiet har ikke gitt noe signalement. 

Hvis gjerningsmennene er pågrepet, er det vel ikke noen vits i å gi signalement?

Hvorfor ikke? Det er snart valg, og det kan være nyttig for folk å vite hvilke partier de skal stemme på og ikke. 

Så gjerningsmennene er politikere, altså? Hvilket parti representerer de?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nå er det Sverige vi snakker om her. Ung kvinne funnet drept. 3 menn mistenkt..... du får bare sitte der å spille dum å kverrulere i din egen sky av naivitet. Vi får se hva som dukker opp av info, men Politiet sier ingenting, å det er ofte en grunn til det der borte.

https://www.frieord.no/utenriks/svensk-politimann-gikk-sannheten-kriminaliteten-politianmeldt/

Endret av Simkin
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette må da være gode nyheter for enkelte da Sverige nå har en mindre etnisk svensk blondine å bry seg om samt litt ekstra plass for nye landsmenn.

Av alle innleggene du poster så er det første gangen jeg kan kalle et av de perverst og hjerteløst.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Dette må da være gode nyheter for enkelte da Sverige nå har en mindre etnisk svensk blondine å bry seg om samt litt ekstra plass for nye landsmenn.

Jeg forstår at du er oppgitt over galskapen i nabolandet, men her bommet du kraftig med galgenhumoren. 

Endret av VR-katten
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...