BadCat Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Det koster for mye å leie i forhold til å kjøpe. Hvis en film ikke er god nok til å se to ganger i løpet av et liv er den ikke god nok til å ses i utgangspunktet. Endret 15. mai 2017 av BadCat Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 Nei sinnaelgen, iTunes har filmer du kan leie. Har du Apple TV finner du det lett der. I tillegg, Viaplay har en butikk-del der du kan leie filmer, du trenger ikke abonnement. Hvor har jeg nektet for at det ikke er filmer i itune ? Uanset så ver det umilig å fåsjeket det uten at jeg lastet ned programmet Kan du også bekrefte at man kan leie enkelt filmer og ikke være avhengig av abonement for å få tilgang ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Moderatormelding Tråden er splittet ut from Ting som irriterer. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Både plejmo og sfanytime er vel greie muligheter ? Plejmo har begynt med å selge enkelte filmer 2 - 3 uker før de tilbyr de for leie, og er generelt treige med å få nye titler syns jeg. Sfanytime er ok, men der har jeg oftest opplevd smårusk i maskineriet for å si det sånn. Brukte canaldigital også før, men etter at de begynte med twe tøyset sitt er det ikke lenger mulig å bare gå inn på canaldigital og leie film for å se uten videre så de bruker jeg ikke lenger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Nei sinnaelgen, iTunes har filmer du kan leie. Har du Apple TV finner du det lett der. I tillegg, Viaplay har en butikk-del der du kan leie filmer, du trenger ikke abonnement. Hvor har jeg nektet for at det ikke er filmer i itune ? Uanset så ver det umilig å fåsjeket det uten at jeg lastet ned programmet Kan du også bekrefte at man kan leie enkelt filmer og ikke være avhengig av abonement for å få tilgang ? Sukk. Skal denne tråden også handle om hvor dårlig Google er fordi *sinna elg*? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Nei sinnaelgen, iTunes har filmer du kan leie. Har du Apple TV finner du det lett der. I tillegg, Viaplay har en butikk-del der du kan leie filmer, du trenger ikke abonnement. Kan du også bekrefte at man kan leie enkelt filmer og ikke være avhengig av abonement for å få tilgang ?Jepp. Her er link til butikken deres: https://viaplay.no/store Her kan du både leie og kjøpe filmer. Alt du trenger er kontonummer og lage bruker. Ja, du trenger bruker å opprette eller logge inn med Facebook, men dette er KUN for at du skal finne filmen igjen og ha loggført historikken. Du må IKKE være abonnement hos Viaplay. Så Viaplay har mange nye filmer og slikt, så jeg håper dette alternativet faller i smak. Det er veldig enkelt, du må ikke være abonnement. Enklere får du det ikke Endret 15. mai 2017 av Lami Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Gode filmer og serier går med milliardoverskudd og disse filmene/seriene, blir enten kjøpt av meg selv, når de kommer til en grei pris, eller havner på en ønskeliste Rundt 100 kroner er en grei pris for en film (Blu-ray) Da blir det den godt kjente høna/egget. De kommer til en grei pris etter at du har begynt å kjøpe. Nei, de kommer til en grei pris når folk slutter å kjøpe eller at butikkene kjører lokkesalg på populære filmer Alle filmer kommer for salg en gang, det er bare å være tålmodig Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 SF anytime var et av tilbudene jeg hadde før , hvis jeg husker riktig Da het disrubitøren min salten berdband,.som skifte navn til signal og atalblerte et samarbied med altibox Senere har altibox overtatt fulstendig Vet ikke om jeg skjønner. "Tilbudet du hadde før?" Hvem som helst kan vel bruke det der og bestille filmer som de vil, samme hvem bredbånde leverandør man er tilknyttet. What I am missing? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Filmbransjen vet a melke kundene sine Kino > Leie/Streame > (Før i tiden) DvD > Collectors DvD)) Blu-Ray > Blu-Ray Collectors F.eks Ringenes Herre kom på DvD, men har nå kommet på Blu-Ray, jeg har 2-3 versjoner Samme med Band of Brothers, hvor jeg har både DVD og Blu-Ray Box set Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 SF anytime var et av tilbudene jeg hadde før , hvis jeg husker riktig Da het disrubitøren min salten berdband,.som skifte navn til signal og atalblerte et samarbied med altibox Senere har altibox overtatt fulstendig Vet ikke om jeg skjønner. "Tilbudet du hadde før?" Hvem som helst kan vel bruke det der og bestille filmer som de vil, samme hvem bredbånde leverandør man er tilknyttet. What I am missing? jeg får ta den forklringen en gang til. I år 2007 ble jeg tilknyttet til et selskap som kunne tilby tv og internett over fiber før den tid hadde vi parabil som da var tilnyttet ten en tv i stuen På soverommet mit brukte jeg vanlig bord antenen med den konsekvensen at kvaliten var dårelig samtidig brukt jeg modem via en telfonlinje Da det bl legt inn fiberkabel så ble det en enorm forbedring selskapet var en lokal aktør som hadde sin egen løsning på både tv kanalen og feilmleie man hadde faktisk 2 forskjelige tilbud den gangen og det via fjernkotrollen SF-anytime var et av dem Senere skifte de navn og bruket altibox sin løsning Får noen få år siten over tok altibox hele selskapet forstår du samenhengen bedre nå ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Er ikke sikker. Men er det sånn at det bare er gjennom tv du skal leie?trodde det kunne være på nettet og jeg da. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 (endret) Er ikke sikker. Men er det sånn at det bare er gjennom tv du skal leie? trodde det kunne være på nettet og jeg da. Den gangen brukte man kun fjernkontrollen når bruker man altibox sin "tv over alt" så lar man støre det meste fra fjernkontrollen eller internett De har også mulighet for å bruke mobilen eller nettbrett Men full utnytelse får man bare når man bruker hjemmenetverket Nå ønsker jeg ikke å fra i gang noen debatt om film er best på tv eller pc Likevel så foretrekekr jeg tv skjermen Endret 16. mai 2017 av sinnaelgen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Ok skjønner. Har både tv og nett på tv skjermen jeg, så bare switsjer over. Tar vel for gitt at de fleste har det sånn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Han skal selvsagt ha det slik det var før verden konspirerte mot han. Nye løsninger er ikke mulig. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Ok skjønner. Har både tv og nett på tv skjermen jeg, så bare switsjer over. Tar vel for gitt at de fleste har det sånn. Da har du det som heter smart tv , ikke sant ? Da det var den lokale aktøren som bestemte alt kunne systemet minne litt om forløperen til det man i dag kaller for smarttv Nå virker det som det er kommet lit i bakleksa Det hadde jo ikke vært så dum om man kunne få til noe som var veldig lkt dagens smart tv-er via kanldistubitøren sitt system da hadde man sluppet å ha så mange løsninger å forholde seg til om man har en pc så er det ikke sikekert at man har bruk for alt et smartv tilbyr Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Han skal selvsagt ha det slik det var før verden konspirerte mot han. Nye løsninger er ikke mulig. hva er det du sikter til ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Smart tv, har et over 10 år gammelt LG HD tv. Har en hdmi kabel fra tv boksen, og en hdmi kabel fra nettmodemet. Svitsjeraltså bare over fra den ene inngangen til den andre med remoten. Har Get så alt er Get. Tv ser jeg nesten bare gjennom nettet det også.Har tenkt lenge kjøpe nytt Tv, litt brent i skjermen men tyner det ut. Denne 37" LG har vært knallgodt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Smart tv, har et over 10 år gammelt LG HD tv. Har en hdmi kabel fra tv boksen, og en hdmi kabel fra nettmodemet. Svitsjer altså bare over fra den ene inngangen til den andre med remoten. Har Get så alt er Get. Tv ser jeg nesten bare gjennom nettet det også. Har tenkt lenge kjøpe nytt Tv, litt brent i skjermen men tyner det ut. Denne 37" LG har vært knallgodt. jeg dro en annen variant for en del år siden jeg hadde altså et skjermkort på på pc som tilot å koble en kabel mellom pc og TV Da brukte jeg DVD spiller på pcen til se fim på tven I dag er det ikke mulig før jeg skaffer meg et nytt tv , men siden jeg alrede har en DVD spiller koblet til TVen så ser jeg ikke poenget Det er også en opptaker, men frytelig iritrende at man ikke får HDMI inn på slike optakerer Når noen klager på at for mange bruker gameldags teknologi så må dere også tenke på hva man mister med nye teknologi ( strengt tat så er det ikke teknologien som er problemet men de som styrer utviklingen ) Dette har jeg også tatt opp i en annen tråd Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Men nå er nå verden en gang sånn, og du har ikke så mye annet valg enn å godta det. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Men nå er nå verden en gang sånn, og du har ikke så mye annet valg enn å godta det. Hvorfor skal man godta alt tullet noen idioter finner på. Skal noen tjene penger så må de gi folket de tjenste de ønsker seg , til den prisen folk er villig til å betale Siden enkelte egelig ikke bryr seg om hva ting koster er det bare de som skal bestemm hva man er villig til å betale Hvorfor skal disse bare tjene penger på et begrenset anntal potensielle kunder når de kunne tjen penger på flere hvi tilbudet var fornuftig Så la oss begynne med at filleie er filmlie som skal gjelde alle filmene som tilbyes å få svar hvorfor det blir gjort slik det er er krevende da de bare vil skylde på hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå