Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, dette måtte vel være'n Leif som hadde møtt det våryre tjeldparet - og du feirer vel heller 6.juni - svenska flaggans dag enn 17. mai.

Sikkert lei mine korrigeringer, men selv om det jamres og jamres så skal her hamres og hamres var det visst en som sa en gang -

så foreslår en beskjæring nede så diagonalen skjæres akkurat i hjørnet på siste bordbit for da får du inngang kortside og ren utgang langside som gir beste spenning.

Take it og leavee it - det er jo bare et forslag.

Roar

Lenke til kommentar

Ja, dette måtte vel være'n Leif som hadde møtt det våryre tjeldparet - og du feirer vel heller 6.juni - svenska flaggans dag enn 17. mai.

Sikkert lei mine korrigeringer, men selv om det jamres og jamres så skal her hamres og hamres var det visst en som sa en gang -

så foreslår en beskjæring nede så diagonalen skjæres akkurat i hjørnet på siste bordbit for da får du inngang kortside og ren utgang langside som gir beste spenning.

Take it og leavee it - det er jo bare et forslag.

Roar

Hei Roar

Ikke så mye feiring, tar det rolig med mine modeller og følger flaggparaden. Takk før kritikk av bilde, Leif er før både take it or leave it ?

Mvh Leif ær ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...