Gå til innhold

Pro problem

Anbefalte innlegg

Har fått redigert en relativt lang film i Adobe Premiere Pro, og når jeg se gjennom den ser alt perfekt ut... Men etter jeg har renderet sekvensen, blir alt ødelagt... bildet hakker, lyden er helt forskrudd, og det dukker opp "grønn - blå - røde" flekker enkelte steder på bildet... Dette skjer også om jeg eksporterer tilbake til kamera, eller eksporterer til en .avi fil... Innstillinger mtp DV PAL er riktige.. Utrolig irriterende å miste så mange timers jobbing.. Etter å ha rendret filmen, og går ut av Adobe, får jeg også en feilmld neste gang jeg prøver å loade prosjektet. Da får jeg bare opp at prosjektet er skadet og kan ikke åpnes mere.. så da må jeg åpne en litt gamlere backup, men samme skjer neste gang jeg rendrer..

Hva kan dette være?

PS! Filmsnuttene ligger ikke på samme disk som systemet, og disken er en 8mb cache 200 gb..

PS: Først tenkte jeg at 50 min ble for heavy for PRO, men prøvde med 30 min, og samme skjer... Er det sånn at Adobe bare takler filmer på 10-15 minutter?

Setter pris på mulige løsninger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for svar... har forsket litt, og når jeg tar filmen ut på en annen HD så funker det fint ser det ut til... rart det ikke blir skikkelig når jeg tar det rett ut på DV.. men men... oppdaget noe annet filfeil på samme disk, så er nok disken som er litt smårar... får formatere den og se.. kan ikke kaste en 200 gb disk i søppla heller.. og virussjekk har jeg gjort... mystisk... men men...

og til han som trodde det var fat32 sin skyld.. jeg kjører selvsagt ntfs :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...