Sveinfol Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Hei, har et problem med installasjonen på dette produktet. Har gjort test med adapterne ved å koble de til samme kontakt, indikatorene(de midtre) er døde. De skal vise at det er powerlineforbindelse mellom adapterne. Har jeg gjort noe galt, eller ser vi feil på produktet(video)? Forumet bærer preg av MYE kunnskap, har ingenting å tilføre sjæl, men setter uendelig pris på gode råd og vink. :-) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Ikke lest Quick Start Guide eller manual? Må trykke og holde reset/encrypt-knappen i 2 sek. på hver enhet innen 2 min. for å "parre" dem. Endret 15. mai 2017 av Mr D Lenke til kommentar
Sveinfol Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 Ikke lest Quick Start Guide eller manual? Må trykke og holde reset/encrypt-knappen i 2 sek. på hver enhet innen 2 min. for å "parre" dem. Jepp, det er gjort. Lenke til kommentar
Sveinfol Skrevet 19. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2017 Ikke lest Quick Start Guide eller manual? Må trykke og holde reset/encrypt-knappen i 2 sek. på hver enhet innen 2 min. for å "parre" dem. Jepp, det er gjort. Er beste tips å gjøre reklamasjon, kanskje...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå