CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Finnes det mangen jenter som spiller cs? Jeg har lekt med tanken på og skaffe meg det spillet men... lurer da på en del ting. Koster det noe og spille dette? (Det er online greier ekke det?) Er det vanskelig? (Ligner det litt på RTCW så bare må det has) Noe mer jeg burde vite før jeg eventelt entrer denne verden...? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er vel egentlig svært få jenter som spiller CS.. regner med det er godt under en prosent av spillerne. Selv kjenner jeg bare en som spiller det noenlunde fast (tatovøren min, attpåtil). Det koster ingenting annet enn en Half-life cd-key (100kr). Vanskelighetsgraden kommer helt an på serveren.. noen er full av elendige fjortiser, og andre er full av überflinkinger. Få tak i noen bots du kan spille mot offline, så lærer du deg hva spillet går ut på, hvordan brettene ser ut, og hvilke våpen som er bra. Colt og Mp5 er finfine begynnervåpen, men langt ifra de beste. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kan ikke si at 14iser er så veldig dårlig i CS men jeg har på en måtte forstått at mange av de whiner eller jukser :/....kjenner til en jente som spiller CS men hun spiller det sjeldent. CS er et av verdens mest spillte online spill så jeg antar at det er ganske bra. Spill litt mot boter i begynnelsen så spill online. Allias [WnA]-Hawk Lenke til kommentar
fAight Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Tja...på de serverene jeg spiller på nå er det lite til jenter. Men på en nå nedlagt server (The powerpuff girsl) var det omtrent 3 jenter som spilte hele tiden. Samboeren min spiller cs jenvt og trutt...og ja, jeg er gutt og ho her jente Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Øh... koster en half-life cd-key? Den skjønte jeg ikke helt da men... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Øh... koster en half-life cd-key? Den skjønte jeg ikke helt da men... 99,- på obs Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 CS er gratis, det er en mod til Half-Life. Så for å spille må du kjøpe deg en Half-Life CD-Key og den følger som regel med Half_life. Så laster du ned Steam+CS fra nettet Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Såpass... I see... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kanskje jenter har litt mer i hodet enn gutter?, de holder seg ihvertfall unna CS Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kanskje jenter har litt mer i hodet enn gutter?, de holder seg ihvertfall unna CS Jeppers. Så ta et tips CC: Stay away (Uff ja, mange som ikke liker meg nå ) Se heller over Battlefield 1942. As good as it gets. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Njaa.. Noen jenter fins det jo.. Har selv spilt mot en god del jenter på diverse servere.. Mange jenter som spille for kjæresten sin osv.. Men mange jenter er også veldig gode.. Marte som spiller på st norway er drit go f.eks.. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Colt og Mp5 er finfine begynnervåpen, men langt ifra de beste. Jeg mener at Colt er absolutt det beste våpenet i spillet jeg da Men det er min mening Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 De autosniperne har blitt ganske bra faktisk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 CreatureCanis: Vi trenger jenter i SOF2. Mye bedre miljø *stikker av* Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 SOF2? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 stikk på #femle.no på quakenet.. henger noen jenter der som spiller for det norske jentelandslaget i cs. (om jeg ikke husker helt feil da:p) sof2 = soldier of fortune 2. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg mener at Colt er absolutt det beste våpenet i spillet jeg da Men det er min mening Som sagt.. det er nok greit for nybegynnere, men du kan gjøre mer skade kjappere med andre våpen. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 sof2 = soldier of fortune 2. Aha! Det er sant... jeg klarer alltid og glemme forkortelser... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Spill cs du(= og registrer deg på www.sogamed.com (= jenter får alltid mye oppmerksomhet der! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg mener at Colt er absolutt det beste våpenet i spillet jeg da Men det er min mening Som sagt.. det er nok greit for nybegynnere, men du kan gjøre mer skade kjappere med andre våpen. Smak og behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå