Laka Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Har planer om å gjøre en del med dette kortet, men er tom for ideer. Har dere noen forslag - skal være noe i rettningen "rå luftkjøling".' Har akkurat fått husa XP 1800+, vil nødig utsette den for noen fare:-) mvh, Lasse Lenke til kommentar
unique Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Har akkurat bestilt en Blue Orb fra microplex til GPU (selv om den neppe kvalifiserer til "rå luftkjøling"). Skal i det minste planslipe og "kline" på AS3. Er støy ikke noe å tenke på? Hva med en kraftig 80 mm i siden på kassa, koblet til slange/trakt som pøser kald luft direkte ned på ei kjøleribbe? Hehe, ikke vet jeg....har uan samme kort og skal like å se noen gode forslag her selv. :smile: Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Idéer er jeg aldri tom for, fikk en med en gang jeg så tråden din, men gidder ikke begynne å tegne å forklare :wink: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Forslag: http://www.overklokking.no/skjermkort/gefo...e2ti/index.html lese denne og gjøre det samme :smile: kansje benytte seg av et peltierelement under kjøleribba på gpu for å være extrem... bruke masse strøm, isolere godt osv. Bare en tanke liksom... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Har tenkt på det samme, hadde blitt kult med en slik vifte montert på GPU, men kjøler den godt nok? Elers har jeg tenkt på ideen som cannoilboy gjorde med GeForce 3 kortet, har noe sånt liggende hjemme - pluket ut fra en Pentium 3 maskin. Takker til slutt for ideene, ikke stopp!:) mvh, Lasse Lenke til kommentar
GTS Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Jeg har akkurat ødelagt min Intel Original kjøler... Delt den i to og montert den på rammen på Gainward GF2Ti kort... Regner på at minne frekvensen lander på noe rundt 530-545 MHz har ikke fått testa stabiliteten skikkelig ennå... Lenke til kommentar
blackice Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Quote: LasseAndreK skrev (2002-03-01 18:15):Har tenkt på det samme, hadde blitt kult med en slik vifte montert på GPU, men kjøler den godt nok? Høø hviken vifte og til hva? Sitter med en crystalorb her, den bråker som et uvær og kjøler dårlig, asusproben min raporterer over 55grader på maks load :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Tenkte ikke på den kjølern, men på Zalman CNPS3100, vet ikke om denne oppfyller mine krav. En idè kunne jo ha vært å legge kjøleribber over hele stasen. For deretter å montere en kraftig 120mm delta vifte til å kjøle kortet:) Støy er ikke noe problem:) mvh, Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå