greit Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Er det jeg som er helt idiot? Målet var å bestille et nytt SIM-kort da jeg oppgraderer til en mobil som har behov for en annen størrelse SIM-kort, men jeg finner null informasjon på min mobiloperatør ICE.net sin nettside. *Da oppgraderingen av mobil er midlertidig ønsker jeg å beholde nåværende SIM-kort samtidig som jeg bestiller et nytt under samme abonnement, men de trenger ikke å være aktive samtidig. Jeg leste riktignok at ICE bruker nettverket til Telia, og selv om dette skulle vise seg å stemme, er ikke mobilnummeret mitt registret på deres nettside (Telia). -Hvor bestiller jeg nytt SIM-kort som ICE abonnent? Er det gratis? -Kan jeg ha to SIM-kort under samme abonnement (bare én i bruk til enhver tid) Skulle gjerne ha kontaktet ICE kundeservice, men står prinsipielt i mot femsifrede nummer i denne sammenheng og har dessverre ikke tid til å vente en uke på svar gjennom e-mail. Blir veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg. PS: beklager på forhånd for (uunngåelige) skrivefeil; jeg er søvndeprivert og utrolig provosert av min egen idioti. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Tvillingsim er ganske vanlig. Du kan bare ringe ICE så sender de deg et nytt. Vil du ikke ringe så må du belage deg på å vente hvis de ikke har chat-kundeservice. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Ring 21002129. ICEs alternative nummer. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Seriøst Tom? Nå ødelegger du for ICE, not cool man 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 No way, Hosé. Ringer du 08200 fra Telia eller Telenor, sitter de igjen med penga. Ringer du fra ICE så er det gratis. Dessuten forbyr markedsføringsloven ICE å bruke overtakserte nummer som nummer til kundeservice. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Det nummeret over her(8 siffer), er jo gjengitt hos ice.no under "kontakt oss" uansett, det står riktig nok under "I utlandet", men det er nå likefult ett vanlig 8 siffret nummer som funker innenlands også, det er ikke så vanskelig å finne slikt, de aller fleste norske nettsider og butikker har som oftest en "kontakt oss" del å trykke seg inn på. https://www.ice.no/private/contact/ Endret 15. mai 2017 av meg0709 1 Lenke til kommentar
greit Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Tvillingsim er ganske vanlig. Du kan bare ringe ICE så sender de deg et nytt. Vil du ikke ringe så må du belage deg på å vente hvis de ikke har chat-kundeservice. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
greit Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Ring 21002129. ICEs alternative nummer. Takk for svar! Da jeg endelig kom gjennom til en ekte person gikk det veldig fint å få tilsendt nytt SIM-kort. Lenke til kommentar
greit Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Det nummeret over her(8 siffer), er jo gjengitt hos ice.no under "kontakt oss" uansett, det står riktig nok under "I utlandet", men det er nå likefult ett vanlig 8 siffret nummer som funker innenlands også, det er ikke så vanskelig å finne slikt, de aller fleste norske nettsider og butikker har som oftest en "kontakt oss" del å trykke seg inn på. https://www.ice.no/private/contact/ Alt ordnet seg; takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå