Gå til innhold

[Løst] Hvordan bestiller jeg nytt SIM-kort?


Anbefalte innlegg

Er det jeg som er helt idiot? Målet var å bestille et nytt SIM-kort da jeg oppgraderer til en mobil som har behov for en annen størrelse SIM-kort, men jeg finner null informasjon på min mobiloperatør ICE.net sin nettside.

 

 *Da oppgraderingen av mobil er midlertidig ønsker jeg å beholde nåværende SIM-kort samtidig som jeg   bestiller et nytt under samme abonnement, men de trenger ikke å være aktive samtidig.

 

Jeg leste riktignok at ICE bruker nettverket til Telia, og selv om dette skulle vise seg å stemme, er ikke mobilnummeret mitt registret på deres nettside (Telia). 

 

-Hvor bestiller jeg nytt SIM-kort som ICE abonnent? Er det gratis?

-Kan jeg ha to SIM-kort under samme abonnement (bare én i bruk til enhver tid)

 

Skulle gjerne ha kontaktet ICE kundeservice, men står prinsipielt i mot femsifrede nummer i denne sammenheng og har dessverre ikke tid til å vente en uke på svar gjennom e-mail.

 

Blir veldig takknemlig om noen kan hjelpe meg.

 

PS: beklager på forhånd for (uunngåelige) skrivefeil; jeg er søvndeprivert og utrolig provosert av min egen idioti.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

No way, Hosé. Ringer du 08200 fra Telia eller Telenor, sitter de igjen med penga. Ringer du fra ICE så er det gratis. Dessuten forbyr markedsføringsloven ICE å bruke overtakserte nummer som nummer til kundeservice.

Lenke til kommentar

Det nummeret over her(8 siffer), er jo gjengitt hos ice.no under "kontakt oss" uansett, det står riktig nok under "I utlandet", men det er nå likefult ett vanlig 8 siffret nummer som funker innenlands også, det er ikke så vanskelig å finne slikt, de aller fleste norske nettsider og butikker har som oftest en "kontakt oss" del å trykke seg inn på.

https://www.ice.no/private/contact/

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det nummeret over her(8 siffer), er jo gjengitt hos ice.no under "kontakt oss" uansett, det står riktig nok under "I utlandet", men det er nå likefult ett vanlig 8 siffret nummer som funker innenlands også, det er ikke så vanskelig å finne slikt, de aller fleste norske nettsider og butikker har som oftest en "kontakt oss" del å trykke seg inn på.

https://www.ice.no/private/contact/

Alt ordnet seg; takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...