Burgah.boy Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Hei jeg har en Derbi senda Gpr 50 ( 2011) den har en 70cc sylinde med forsterket veiv, drevet om for akserasjon, effekt anlegg ( Leo vince som er lovlig å kjøre på veien med plomben i), byttet forgasser og det utgjør ca 95 km/t med plomben. Men den må på visning, da tenkte jeg å sette en foring i forgasseren sånn at det ikke går an å gi full gass sån at den går i 45 km/t. Vil jeg få skilt på den. Takk i forveien for deres/dine svar, håper at dere tar mit spørsmål seriøst.☺️ Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Du vil få skilt på den som lett motorsykkel hvis den er 70cc og alt av bremser, ramme og annet er godkjent i følge norsk lov for å ha 70cc. Moped er 50cc maks uansett. Søk på lovdata så finner du ut hvordan reglene er. Ikke noe sjakktrekk å prøve å få den godkjent som moped nå tror jeg 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Da må den være typegodkjent som lett motorsykkel. Noe den neppe er. Endret 15. mai 2017 av sedsberg 2 Lenke til kommentar
Burgah.boy Skrevet 15. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2017 Men den vill jo ha en maks fart på 45km/t da? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Maks fart på 45, maks antall HK (husker ikke tallet), og motor og drivverk skal være i original stand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå