Fredrik N. Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 avenue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Godt dybdesug i bildet, artige linjer og former i bildet. Er litt usikker på om du skulle tatt et lite kutt på venstrekanten, innom stolpen i buegangene. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Beplantningene som skulle prydet gitrene på hver side her glimrer foreløbig med sitt fravær. Men god dybde i bildet skaper det jo uansett. Ett kutt til venstre så stanga i bildekant og buen som går omtrent ut i øvre venstre hjørne blir borte. Skulle du få de hvite lampene akkurat i bildekant så kan de jo få smake kloner. To-tre mm kutt i høyrekanten av omtrent samme grunn som venstre Men da er jeg ferdig med å pirke. Ikke reggae artisten Eddy Grants "Electric Avenue" dette formoder jeg? Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Ofte ser man seg blind på egne bilder, men dette bildet er vel snart gått i glemmeboken, tenker jeg, så jeg gjør nok ikke mer ut av det. Men takk til Helene og Roar for at dere tok dere tid til å se på bildet. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg