sjefen_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Fikk en gang cd-etikketter av min onkel. Men det var jo refil saken, så nesten alle forsvant jo til prøving og feiling med diverse anskaffet programvare. Ting fra postordrekataloger kan være snadder, mange fine sko/tepper osv med fine effekter. Fine smykker der også Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 haha husker når jeg var liten, kunne ikke lese i det hele tatt, så fikk jeg og min bror en fet bok.. Det var litt kjipt da Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Å gi kondomer til 12-åringen i huset er vel ganske kjipt. Gøyalt å pakke opp det i stuen med halve slekten tilstede Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kjøp en støvsuger til dama til J ul. Kan garantere at det ikke blir noen suksess Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 en venn av meg fikk mandarin skall pakka inn i dasspapir til jul av broren sin.. ganske fint synes jeg Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 en venn av meg fikk mandarin skall pakka inn i dasspapir til jul av broren sin.. ganske fint synes jeg HAHA den var god Nei, bestefaren min er ganske kjip sånn sett. Han har rompa full av penger, bor i villa på holmenkollen og har 3 biler osv. Men i julegave får jeg et sånt slips, som ikke er ordentlig engan, men med sånn hurtisglås osv. til 29,59 på nille osv... skikkelig trist. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 "Litt gammel", men denne tråden er interessant lesning for mange, vil jeg tro. Jeg kan nevne noen av gavene jeg har gitt til foreldrene mine opp gjennom åra: En pose grus En kokosnøtt En trafikkjegle Like artig hver gang. Særlig den gangen pappa måtte lete fram hammern for å knuse kokosnøtta. Vi trodde nesten at hammern skulle gå istykker først Men jeg tror de har begynt å skjønne tegninga nå da. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ehm..."litt" gammel?? 5 år er da ikke så lenge.. Kult å gi bort noe stort og stygt, som er så dyrt at de som får det ikke kan gjemme det bort eller kaste det. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Jeg regner med at det er jul i år også så om tråden er gammel eller ikke så spiller det ingen rolle. Jethrotulling har gjort dette rette her med å fortsette i et gammelt emne fremfor å lage en ny med akkurat det samme tema Endret 16. november 2008 av Goliath Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 FK-caps... I say no more Dette avhenger av at du ikke bor på landet da, for da er litt av humoren ved det borte Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 FK-caps, John Deere-caps etc. har jo nærmest blitt en trend i storbyene (kanskje ikke nå lenger men det var) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 (endret) Eller kva med eit abonnement på "Vi over 60" til dei eldste i huset? Tingen er jo sjølvsagt at h*n skal ta dette med alder svært tungt. Edit: Og så klart vere under 60 år gammal. Endret 20. november 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Verste jeg har fått er: En truse i 13 års alderen (aldri blitt brukkt) En stor boks med no forferdelig sjokolade Ett penal fra Nille En del barnebøker som omhandlet temaet bibelen (i 13-14 års alderen) Men i tilleg får jeg jo alltid det jeg ønsker meg til jul da Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Opplåsbar sau, glidemiddel og kondomer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 En kompis gav en annen kompis en olivenkjernefjerner Selv ga jeg en av kompisene mine buttplug, glidekrem og bondagetape ^^ Bare på pur faen for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Du er herved strøket fra julegave-listen Vaage. Dildo er altid en slager, spesielt med stor famile besøk. (stil love the Calsberg-glasses btw) Endret 21. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå