PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 For det meste Tommy Hilifger, litt Timberland og Polo Ralph Lauren. Og selvsagt lacoste-piqueer! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) nok om cubus ffs!! og tilbake til topic! skal du kjøpe noe helt ute i grenseland til søstra di, kjøp skrutrekker sett i alle slags størrelser! Stereo/telefon/strøm kabler hadde vært flott? 4kr/meter Endret 7. desember 2003 av King_mephisto Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kjip julegave -> Julekalender Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Sorry at jeg går litt off topic her nå.. Men åssen klær går du i JoachimR? Godt spørsmål Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det jeg kan se svarte jeg på det også, øverst på denne siden. Ellers så er jo undertøy av ulik art kjedelig. Muligens også pinlig... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 For det meste Tommy Hilifger, litt Timberland og Polo Ralph Lauren. Og selvsagt lacoste-piqueer! la meg bare ta et skudd i mørket: faren din tjener mer enn 500.000 i året, moren din tjener nesten like mye. Du har en bolig større enn 200kvm og elektronikken i huset (tv, komfyr, kjøleskap ol) er under 2år gammalt? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det meste stemmer, bortsett fra at mamma har null i inntekt det jeg vet. Om hun da ikke hgadde 16 K i år da... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Kjip julegave -> Julekalender Neinei.. Det jo berre moro! Kan spise opp all sjokoladen med god samvittighet! Viss ikkje det er ein kalender i non-sjokolade style.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Tenkte mer i barnetv-kalender style Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Uttygd tyggis og tennissokker.... Forige jul fikk eg cola og chips av onkelen min, samt en hundrings.. han skreiv et "brev" med at han hadde ikkje peiling på ka han sku gi meg, så... bra at noken er ærlige iallefall Lenke til kommentar
ttd Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 1 stk. pent brukt ostepop kan jeg tenke meg er kjipt å få. Har mast meg til å få øl-julekalender neste år btw... 24 ulike ølsorter, en flaske for hver dag fram til juleaften... aaaahhhhh... *glede seg* Lenke til kommentar
allyse Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg fikk faktisk en julekalender (uten sjokolade) på juleaften en gang. Følte meg litt snytt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Slips eller noe sånnt må vel være bra... hehe ellers er vel "deler av ting" genialt og gi også, sånn som snowboard-sko uten brett osv. Jeg kjenner en jente som fikk snowboard-sko til jul, så sa moren at hun trodde at det var vanlige vintersko. Men brettet kom fram utpå kvelden då... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Verste gaven er vel "en helaften med allyse": 1 stk. Grandiosa 1 stk. RC Cola elns Filmen "Mitt fete og store greske bryllup" elns. :thumbsup: For de som ikke skjønte det; ja jeg kødda )) Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Jeg har tenkt å gi noen i familien en innpakka gulost/brunost i år Endret 12. desember 2003 av Aleks_r Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg vet jeg vet! 1 liter melk som du kjøper inn ca. nå Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kjøp en 2liters box med is bare si til dem på julaften at det er bare å fryse den ned igjen. Det værste jeg kan få er pyntegjenstander som ikke er nytting tiul noe Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Pappa ga en gang broren sin en reke i en sånn liten smykkeboks. Jeg er ikke helt sikker på når han pakka den inn, men det lukta visst død og h'elvete under det treet. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Europris er jo en gull gruve for julegaver da Gaver til alle for under 100 kr Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Å få cola er ikke ille. Men NISSE derimot. Er så ufattelig idiotisk.. Jeg er 18, bor hos mamma. Og får en fookins nisse av bestemor.. (ikke sånn liten nisse) sånn svær en.. rekker meg til kneet eller noe. Pluss har jo ikke noe nytte av den før et år senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå