b-real Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Køp popcorn poser, altså med sånne "frø" i og deretter en billig popcornmaskin. Unkelen min gjorde det for noen juler siden. Alle satt der bare som noen spørsmålstegn og lurte på hvorfor i helvette alle fikk en pose popcorn Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Synes mange av disse nevnte presangene ikke er så forferdelig ille. Joda de er kjipe å få, men that's it. De ondskapsfulle presangene er ting som bøker, stygge pyntegjenstander (bilder etc), diverse ting som må bygges og ikke minst presanger som gjør at du må kjøpe noe mer for å kunne bruke den skikkelig. Bøker er noe du *må* lese for du kan banne på at neste gang du møter personen som gav boka så skal de diskutere både boka og det den handla om. Pyntegjenstander som bilder er du nødt til å henge opp, du vil vel ikke skuffe giveren når hun kommer på besøk? Ting som må bygges krever masse tid du skulle brukt på forum.hardware.no og så er det disse presangene som krever at du kjøper noe mer. Da må du typisk ut med 1000++ spenn selv for å bruke en idiotisk ting som du slettes ikke har bruk for eller vil ha. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Hvis det er søstra di, og du skal ha stort familieselskap på julaften, kan du jo alltid gi en "massasjestav..." Kameraten min ga søstra si sånn duppedings man setter på fingertuppen som vibrerer osv. Ble pakket opp foran resten av familien deres. Hørte hu tok det ganske pent, vet ikke med resten av familien Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kameraten min ga søstra si sånn duppedings man setter på fingertuppen som vibrerer osv. Ble pakket opp foran resten av familien deres. Hørte hu tok det ganske pent, vet ikke med resten av familien Sikkert ekstremt morro dersom bestemor var til stede og ho spør "hva har du fått nå? hva er det der?" For ikke å snakke om når den skal brukes da. Hver gang ho tar den fram så må ho jo komme på hvordan ho fikk den og av hvem. Er vel neppe turn-on det Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Sexartikler styrer man unna. Det er ikke vits å gjøre det pinlig ubehagelig for noen (selv om det blir behagelig etterpå ) Dårlig stemning er man ikke ute etter. En god latter derimot er jo bra Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg har fått en halvspist twist pose en gang. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det aller verste jeg har fått er en haug med ubrukelig Cubus klær. Du kan ikke bruke dem, men samtidig forventer Tante Gerda på østre toten (eller noe i den duren...) at du skal bruke det... Ekstra synd hvis det er mennesker man treffer ofte som gir slikt.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 ikke sex-artliker sier du.. da er det jo ikke mye igjen for å gjøre det pinlig heller da.. du kan jo gi henne middagsrester da.. eller en eske full av glassbråt som det står kunst på.. osv.osv... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Det aller verste jeg har fått er en haug med ubrukelig Cubus klær. Så klær kjøpt på Cubus er ubrukelig? Herregud..... Endret 7. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det aller verste jeg har fått er en haug med ubrukelig Cubus klær. Så klær kjøpt på Cubus er ubrukelig? Herregud..... Er ikke en bukse en bukse? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det aller verste jeg har fått er en haug med ubrukelig Cubus klær. Så klær kjøpt på Cubus er ubrukelig? Herregud..... Mesteparten er det, men de har noen saker her og der som kan brukes.... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 ikke sex-artliker sier du..da er det jo ikke mye igjen for å gjøre det pinlig heller da.. du kan jo gi henne middagsrester da.. eller en eske full av glassbråt som det står kunst på.. osv.osv... Sa jeg det skulle være pinlig da? Lenke til kommentar
Gn0m Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Edit: Dobørste er vel også skikkelig "off" i julesammenheng. Haha, jeg og en venn av meg kjøpte dobørste til en gnom vi kjenner Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det aller verste jeg har fått er en haug med ubrukelig Cubus klær. Så klær kjøpt på Cubus er ubrukelig? Herregud..... Mesteparten er det, men de har noen saker her og der som kan brukes.... Akkurat. Nesten alt er ubrukelig. jeg går med på å ha brukt et par hansker derfra på hytten en gang. Lengre går jeg ikke... Men når en eller annenn fattig stakkars tante øser på med stygge busker og gensere, da får det være nok. Det værste jeg har fått. EVER! Nei, jeg går ikke med klær fra Cubus. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Takk for at du bekrefter hvaslags utakknemlig ********* du er Jokke... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja vel. Du hadde gått med det om du fikk en saggebukse fra Cubus og en genser hvor det står CUBUS med store bokstaver? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Jeg ville ikke likt det nei, mest fordi jeg ikke liker svære bukser. Men poenget var vel ikke selve klærne. poenget var vel mer det at du whiner over den "stakkars fattige" tanta di... jaja, som du vil. Var bare dne tonen du holdt skjønner du. Heller kjip holdning.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Selv en hundrelapp hadde vært bedre.... Sorry HalTan, men da er vi enige. MAN GÅR IKKE I CUBUS_KLÆR! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Eh, jeg har noen plagg fra Cubus jeg.. riktignok ikke med store, stygge, prangende logoer, men likevel. Seff kan man gå i cubusklær om man føler for det... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Sorry at jeg går litt off topic her nå.. Men åssen klær går du i JoachimR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå