Gå til innhold

Julegavene man IKKE skal gi

Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes mange av disse nevnte presangene ikke er så forferdelig ille. Joda de er kjipe å få, men that's it.

De ondskapsfulle presangene er ting som bøker, stygge pyntegjenstander (bilder etc), diverse ting som må bygges og ikke minst presanger som gjør at du må kjøpe noe mer for å kunne bruke den skikkelig. Bøker er noe du *må* lese for du kan banne på at neste gang du møter personen som gav boka så skal de diskutere både boka og det den handla om. Pyntegjenstander som bilder er du nødt til å henge opp, du vil vel ikke skuffe giveren når hun kommer på besøk? Ting som må bygges krever masse tid du skulle brukt på forum.hardware.no og så er det disse presangene som krever at du kjøper noe mer. Da må du typisk ut med 1000++ spenn selv for å bruke en idiotisk ting som du slettes ikke har bruk for eller vil ha.

Lenke til kommentar
Hvis det er søstra di, og du skal ha stort familieselskap på julaften, kan du jo alltid gi en "massasjestav..."

Kameraten min ga søstra si sånn duppedings man setter på fingertuppen som vibrerer osv. Ble pakket opp foran resten av familien deres. Hørte hu tok det ganske pent, vet ikke med resten av familien :green:

Lenke til kommentar

Kameraten min ga søstra si sånn duppedings man setter på fingertuppen som vibrerer osv. Ble pakket opp foran resten av familien deres. Hørte hu tok det ganske pent, vet ikke med resten av familien :green:

Sikkert ekstremt morro dersom bestemor var til stede og ho spør "hva har du fått nå? hva er det der?" :D For ikke å snakke om når den skal brukes da. Hver gang ho tar den fram så må ho jo komme på hvordan ho fikk den og av hvem. Er vel neppe turn-on det ;)

Lenke til kommentar
Det aller verste jeg har fått er en haug med ubrukelig Cubus klær.

Så klær kjøpt på Cubus er ubrukelig? Herregud.....

Mesteparten er det, men de har noen saker her og der som kan brukes....

Akkurat. Nesten alt er ubrukelig. jeg går med på å ha brukt et par hansker derfra på hytten en gang. Lengre går jeg ikke... Men når en eller annenn fattig stakkars tante øser på med stygge busker og gensere, da får det være nok. Det værste jeg har fått. EVER!

Nei, jeg går ikke med klær fra Cubus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...