Gå til innhold

Julegavene man IKKE skal gi

Arctic

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en fin gave til min søster. Men for og få prikken over i'en, så hadde jeg tenkt å tåppa heile driden :thumbs: Så i tillegg så skal jeg kjøpe noe heeeelt ute på viddene for morro skyld. Jeg hadde tenkt på en presenning :D

Vel, det blir nok det. Men det hadde vært morsomt om andre kunne liste opp sine kjipeste gaver, eller forslag til noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Passer kanskje ikke for damer...

Men huggormsokker er et evig bomskudd.

Spesielt den typen med "strekkavlaster" som ikke skal hindre blodgjennomstrømminga. En annen raring er duftkuler til støvsuger.

Edit:

Dobørste er vel også skikkelig "off" i julesammenheng.

Endret av Bach
Lenke til kommentar

Bestemorra mi har for vane og gi meg syke gaver. Heldig vis får jeg 200 kr ved siden av da.

Når jeg var 13 år fikk jeg en sån politi leke sak som sikker har en aldersgrense 4-8 år. :laugh:

Nå får jeg neo spiselig, bedre en det som jeg fikk før i vertfall. Enda det bare er sånne små rosin esker og div. andre små greier lagt i en julekalender sak. Sån fruktcoktail er også en klassiker som er med i de gavenne ( det er i vertfal godt da).

Før når jeg var rundt 10-15 år, og fikk sånne syke gaver i forhold til aldern, da grua jeg meg altid til å opne gavenne fra dem.

Noen som ikke helt klarer å følle med aldern til folk trur jeg. De er jo snille å greie da, det er jo det viktigste :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg fikk KLOKKERADIO av min mor sist jul. Da satt jeg bokstavlig talt å gapte og glodde rart på henne. Asså.. Jeg vet ikke hva hu prøvde å signalisere med den urstygge saken, men det funka IKKE. Jeg står ikke opp no tidligere av den grunn.

Kan dessuten nevne at den presangen ble lagt neders, innerst i en skuff før jeg forlot sirkuset og dro hjem.

Lenke til kommentar

For noen år siden fikk jeg pokker meg en Spider-Man figur av pappa til jul, kult når du er 30 år gammel. Jeg kunne tatt det for en spøk hadde det ikke vært for at lillebroren min ga meg Svarte Katta figuren (dama til Spider-Man i en periode). Tror du jeg bonget en halvliter da eller?

Takk skal du fatter'n, dritkult... :whistle:

des,OUT!

Lenke til kommentar

Tror ikke en 12-13 åring setter pris på å få utallige deodoranter (Axe fra supern på hjørnet). Eller barbersett når han såvidt har 10-12 skjeggdun på haka.

Muttern har en stygg vane å kjøpe deo'er til bestekompisen(e) til lillebror.

Mulig de (kompisene) lukter ille.

3-pack tennissokker er jo også klassiker.

Har slutta å ha noen forventninger som helst til julaften. Må grave DYPT for å finne julestemninga mi. Så er det liksom bare å lide seg gjennom 6-7 gaver fra slekta og presse fram smilet hver gang jeg får enda en 10-pack med truser.

Som muttern sa en julaften, da farmor lurte på hvorfor jeg virka så uinteressert:

"Han er ikke sur EGENTLIG, han bare har vanskelig for å vise glede" :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...