Hofer Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 – Jeg synes straffen er rettferdig, sier den utestengte spilleren.E-SPORT: Innrømte juks i video – utestenges i 2,5 år Lenke til kommentar
Populært innlegg winGr Skrevet 15. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2017 Synd dette ikke skjedde før, da jeg vet hvordan dette påvirket bla oss som spilte mot de. Når det er sagt, bra å bli kvitt utysket. 12 Lenke til kommentar
SMW-_- Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Er jo ingen som cheater i Norge da, bare etablissementet som prøver å holde unge "up and coming" spillere nede. Men fra spøk til alvor, bra de er tatt, og fint at han velger å hjelpe Telenorligaen med å bekjempe juksing. Et positivt bidrag i en kjedelig sak. 1 Lenke til kommentar
OfficialTGO Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 2.5 år er for lite! Juks er juks! å vi vil ikke ha noe med de som jukser å gjøre!.. bra han kom frem om det men forsatt burde han ikke få delta på norske turneringer mer i sin karriere. 6 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Ser ut til at å innrømme å jukse er eneste måten å bli tatt på 4 Lenke til kommentar
KarstenM Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Noen som vet hvor jeg kan se videoen? Lenke til kommentar
DennisH Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 har den jeg kan sende på pm på steam Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Ser ut til at å innrømme å jukse er eneste måten å bli tatt på Jaggu godt de kliner til med straff, den praksisen var ikke dum. 1 Lenke til kommentar
TommyM-DOG Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Håpe virkelig gamer.no velge å bruke kunnskapen hass til å ta fleire! Hell i uhell si. 6 Lenke til kommentar
weak- Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 På tide ja. Veldig synd at dette blir bare mer og mer vanlig.. Skulle tro mye av mestringfølelsen og underholdningen blir borte når man jukser. Underholdningen og mestringsfølelsen er iallfall mye av det som driver meg som spiller 1 Lenke til kommentar
Svelawn Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 På tide ja. Veldig synd at dette blir bare mer og mer vanlig.. Skulle tro mye av mestringfølelsen og underholdningen blir borte når man jukser. Underholdningen og mestringsfølelsen er iallfall mye av det som driver meg som spiller Penger trumfer alt 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg PHRZER Skrevet 15. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2017 (endret) Heisann gamer.no admins Jeg lurer på hvordan denne situasjonen der ett lag har sittet bevist å jukset sammen, at det er kun en person som straffes. I videoen dere har fått som bevis inrømmer Timber at han og laget ble enig om at han skulle wallhacke for dem i coach mode for å gi info osv. Hvordan er ikke dette straffbart da de jukser som ett lag for å få en fordel? Endret 15. mai 2017 av Quote Fjernet video - inneholdt personlig informasjon 15 Lenke til kommentar
entername Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Håpe virkelig gamer.no velge å bruke kunnskapen hass til å ta fleire! Hell i uhell si. Litt ambivalent forhold til det her. Litt for dumt og vist dei som systematisk juksa igjen skal få lov å gli inn i ein stilling der dei skal bidra til å ta juksera. Du burde ikkje få jobbsikkerhet av å bryte reglane 1 Lenke til kommentar
Like^ Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Håpe virkelig gamer.no velge å bruke kunnskapen hass til å ta fleire! Hell i uhell si. Litt ambivalent forhold til det her. Litt for dumt og vist dei som systematisk juksa igjen skal få lov å gli inn i ein stilling der dei skal bidra til å ta juksera. Du burde ikkje få jobbsikkerhet av å bryte reglane Jobbsikkerhet? Det er ikke sånn at de får betalt for å for eksempel hjelpe gamer.no med å ta andre cheaters. Lenke til kommentar
TommyM-DOG Skrevet 15. mai 2017 Del Skrevet 15. mai 2017 Håpe virkelig gamer.no velge å bruke kunnskapen hass til å ta fleire! Hell i uhell si. Litt ambivalent forhold til det her. Litt for dumt og vist dei som systematisk juksa igjen skal få lov å gli inn i ein stilling der dei skal bidra til å ta juksera. Du burde ikkje få jobbsikkerhet av å bryte reglane Hadde detta vært en moneymakingjob hadde det vært nokka anna! I mine øyne kan dem gjennom dugnadsjobb hjelpe csnorge. Dem vil kunne ta mange fleire enn oss som aldri har vært borti cheat, og e "uttafor" hackermiljøet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå