Eriksendrul Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Jeg er nysgjerrig på Mass Effect Andromeda. Jeg er glad i serien men har kviet meg veldig med og kjøpe Andromeda pga kritikken. Men såvidt jeg har skjønt så er det bare animasjonene i cutscenes osv som er dårlig ? Men har også hørt at det meste er fiksa. Noen som kan fortelle om åssen spillet er akkurat nå ? Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 14. mai 2017 Del Skrevet 14. mai 2017 Tror du vil synes det er et ganske bra spill. Har endel tekniske svakheter som ødelegger litt ,men totalt sett verdt og spille. Har ikke skjedd så mye med spillet enda patchwise annet en at de har fiksa på øynene som hjalp på endel. Og noen små updates på noen cutscenes.Storyen er helt grei også. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Tror du vil synes det er et ganske bra spill. Har endel tekniske svakheter som ødelegger litt ,men totalt sett verdt og spille. Har ikke skjedd så mye med spillet enda patchwise annet en at de har fiksa på øynene som hjalp på endel. Og noen små updates på noen cutscenes.Storyen er helt grei også. Jeg kjøpte spillet og jeg må si at det er ganske bra. Lenge siden jeg har spilt noe så bra. Riktig nok er ikke alt av animasjoner under samtaler i toppklassen men jeg liker historien. Har ikke merket noe særlig buggs eller glitcher under selve spillingen. Liker det veldig godt Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Jeg er nysgjerrig på Mass Effect Andromeda. Jeg er glad i serien men har kviet meg veldig med og kjøpe Andromeda pga kritikken. Men såvidt jeg har skjønt så er det bare animasjonene i cutscenes osv som er dårlig ? Men har også hørt at det meste er fiksa. Noen som kan fortelle om åssen spillet er akkurat nå ? Det vet du ikkje før du har installert det på din pc. Eg har aldri hatt noe særlig med problemer. Noen rare scener i ny og ne, mens andre har hatt store problemer med fps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå