CFD Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) http://home.no.net/svaking/Wank/bilder.med...ra/PIC_0005.JPG Dette er vell hva man kan kalle en stor hardisk? Den er tilogmed større enn min ShuttleSN41g2. Diskene som er ved siden av er 2.5disker og den mellomstore er en disk som tar 2x 5.25 Endret 5. desember 2003 av CFD Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Brifer du med andres sine saker nuh da? Den disken der er RÅ! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Hehe.. Du følger med og har det gøy ser jeg Må jo kunne ta noen bilder da.. Og pass deg.. Du er nestemann! =P Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Gammelt utstyr er rått digga de gamle fdd'ne.. de myke Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Pøff... bare pass deg du.. You could get a shocking surprice... hardiharhar... Men, ikke mer offtopic her nå... hehe. Btw hvor mye var det den harddisken der tok igjen? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Større en min . Har en i garasjen hjemme som jeg trur tar 2 stk 5.25 brønner og kan lagre vannvittige 30 MB Lenke til kommentar
dominus Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 har, eeh hadde, en 20mb Seagate 5 1/4 som jeg kjørte opp til uant hastighet via potmeter hvor jeg økte spenningen til 23 volt (fra 12).. den rista så jævli at den sto i skrustikka.. kuult.. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg er kansje litt sær men... Sånne harddisker er søte! Rett og slett.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Turn on for CreatureCanis er gammelt datautstyr da har bare masse små søte vanlige med 50 og et elelr annet mb jeg.. fikk brukte av onkelen min da han dreiv et datafirma.. da var det faktisk litt nytt.. så brukte de nesten som disketter.. var ganske morsomt Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har en Tandon 10 MB disk fra 80-tallet liggende hjemme. Den tar 2x5.25" og er TUNG. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg er kansje litt sær men... Sånne harddisker er søte! Rett og slett.. Hva med vanlige 3.5 160gig disker da? De har jeg jo endel av i den ustabile maskinen... hihi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå